Sekai-ichi Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 1)wind waker (elns) (kaze no takoto, google it!) - mood+feelen i dette spillet var uber. visuelt, musisk, narrative, story, alt! lekter etter å seile rundt i det gigantiske havet, eller loke rundt i de levende byene... husker den hadde de kuleste dungene, rommet i midten med vinden som blåste opp og du skulle fly rundt med det bladet, husker også det slåttet til de pirat folka.. og alle de sidequestene, husker den kule hytta med zombier i den oversizete skjelleren du får av hun læreren på windfall. husker den øya du starter på.. beste hjemme følelsen i et spill noen sinne! omg det er for mange gode minner fra wind waker:P husker kampen mot ganondorf var epic, han hadde 2 sverd og hoppe rundt matrix style. (lol, du stikker sverdet gjenom hodet hans. da dør han right? og han kongemannen drukner han + seg selv på slutten for å være 100% sikker. åssen kommer han da tilbake i neste spill:P? 2)mojora no kamen (mask of majora) - omg, sidequest systemet var EPISK!! i det hele talt, hele 3-dags systemet var episk!! (særlig sidequestene:P) is-tempelet, hvor du måtte hoppe over de gapene, og når du måtte jage den oksa<3 (bossen). så var det kult når du slå de pilarene så føyk de:P zora tempelet.. var egetlig for komplisert:P men great bay! og zora-byen! eller i det hele tatt bare svømme rundt som zora.. det var så fett:P han idianer bossen med de kule lydene.. ikana! ikana var så.. trist! OMG! beste og mest moody sted i et spill noen sinne! og uten tvil kuleste "triste" stedet noen sinne i historien av... underholdning! og de tyngekraft tinga i templet med alle de pikachuene. husker det var så kult å stå på det majora symbolet når du gikk inn i selve templet (var sånn tårn først, med masse puzzles, så kom man inn i sånn.. alter ting:P) og så ned på himmelen.. det var så... <3.. de "prøvene" for å få oni masken, kampen mot majora.. INNE I MÅNEN!! OMFG! inni månen..!!! ! !! og sidequest systemet med den boka og klokkeslett og.. maskene! husker det var så kult med gigant maske-bossen:P 3)toki no okarina (oot) - for mange minner herfra as:P alle templene var drit kule of doom i øret til en ku:P første gang jeg kom ut i fielden for å dra til zelda...<3 å kunne ri rundt med hest.. de spøkelsene, ninjaene, goronene, zoraene, tre-folka, ALT med dette spillet var så bra...!! og bosskampene.. det var første gang med grandscale bosskamper i 3d, så~ made a impression:P when i think back on it... zelda er en ekstremt bra spillserie:P bedre enn... de fleste spillserier:P Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 masse skrive feil og grammatikk feil over der.P men nvm that.P - 1 annen ting (oot). hver gang jeg ser et fint sted, eller en solnedgangsscene i en film eller anime så tenker jeg på zelda, og det er sånn 100%... bra () feeling:P føles så... vet ikke jeg.. zelda... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 1.) The legend of Zelda: Ocarina of time Det første Zelda spillet jeg faktisk spilte og siden den gangen var jeg frelst. Jeg brukte alle mine hardtjente penger for å kjøpe dette spillet i romjula (etter en meget interesang reklame på TV) noe jeg ikke angrer på. Selv nå, 10 år etter, fyrer jeg fremdeles opp min slitte men fult brukbare N64 og kjører gjennom Ocarina of Time gjennom romjulen. Ocarina of Time er det nærmeste man kommer legende innenfor spill, det er ikke bare en klassiker, det er på vei til å faktisk bli en legende. En perfek overgang fra 2D til 3D med kjempegod historie, gameplay som suser, mye utforskning og en slutt som den dag i dag bringer en tåre i øyekroken. Så enig!! Zelda Ocarina of Time er det beste spillet noensinne.. Det var det første ordenlige eventyrspillet jeg fikk, og jeg spilte det flere timer hver dag. Twilight Princess er også ganske bra, men klarer ikke å få meg like engasjert som det gode gamle Ocarina of Time Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Rangering: A Link To The Past - SNES Links Awakening - GB Ocarnia of Time - N64 Twilight Princess - GC/Wii The Wind Waker - GC Majoras Mask - N64 Minish Cap - GBA Phantom Hourglass - DS Zelda 1 - NES Oracle-serien - GBC Zelda 2 - NES Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Fått meg ny tv på rommet. En høverlig tv. Men så har det seg sånn at da jeg satte meg ned for å spille Zelda, ble bilde dårlig. Det gikk ikke an å spille på HDTV Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 På hvilken konsoll da? Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 speller det gamle colectors edition på wiien min Lenke til kommentar
radalf Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 1. The Legend of Zelda: Ocarina of Time 2. The Legend of Zelda: Majoras Mask 3. The Legend of Zelda: Phantom Hourglass Zelda serien gikk vel downhill etter OOT og MM imo. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Skal bli så jævlig digg ... Zelda OoT Zelda MM Begge i samme pakkning, MM i gullbellagt cartage Begge har originalboksen/cover På en nintendo 64 Når jeg får det i posten...*orgasme* Zelda OoT er number 1 IMO. Jeg blir litt deprimert av MM av en eller annen grunn. Men begge spillene er helt fantastiske! Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Har spilt Windwaker, Ocarina of tima, majoras mask. Skjønner ingen av dem. Har egentlig aldri skjønt meg på noen av zelda spillene. Har liksom ikke fått noen hint hva jeg skal gjøre.. Windwaker. Jeg dro dit hit bortider. Skjønte egentlig ingenting. Plutselig var jeg "fanget" på en båt. Så seinere dro jeg rundt med min egen båt, visste ikke hvor jeg skulle,hva eller hvorfor. (sitter fast) Majoras mask. Jeg er i en midt by. Det er en plagsom hund der, og en vindmølle jeg er ved. Jeg har en skyte ting, så jeg kan sikte på et mål skyte å bli dradd opp. (kim possible style) Ocarina og time. Sto veldig fast. Mange rar skapninger. Er stor, men kan ikke bli liten igjen. Det er en plass jeg skal dra, har utforsket mye mye mye. Men finner ingenting. Står veldig fast å har ikke peiling hva jeg skal gjøre.. Lurer på om det er verd å starte et av disse spillene igjen.. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 På majoras mask går du rundt til du finner en stor ballong med Majoras Masken på og skyter den. Resten finner du ut selv. Hvis du har problemer trykker du på gul opp knappen slik at feen hjelper deg og sier hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Uhm, vet ikke om det er lov eller ei og spørre om dette, men er det noen som har/vet hvor jeg får tak i "Rom" til det første Zelda spillet? Til Emulator. Evt et sted jeg kan betale for det? :o Finner bare Majoras mask ! Er på det stadiget hvor jeg spiller spil fra min barndom! EDIT: Eller, er vel ikke det første, men det første som kom til N64 EDIT2: Het det første Ocarina of time? Eller er det etter majoras mask? Endret 20. april 2009 av Pherol Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 @ Pherol: Det å laste ned roms er ikke lov, med mindre du eier spillet, så vidt jeg vet. Om du har en GC eller en Wii anbefaler jeg deg å kjøpe Collectors Edition som inneholder b.la Ocarina of Time. Der får du også spilt med en GC-kontroll, noe som er tusen ganger bedre enn tastatur Og som sagt, det første som kom ut til N64 er Ocarina of Time, ja Lenke til kommentar
Bullstein Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 hurra! MM på virtual console! har aldri spilt det før, men har kommet til ikana canyon(all jævelskapen fra shadow temple samlet i en landsby, men så klikka wiien min før jeg fikk save der, så må få den garo masken igjen! anyways: 1.TP Jeg elsker dette spillet! husker at jeg så etter et blad på narvesen så så jeg et blad som het "CUBE" med TP utenpå, eller the legend of zelda som det bare het da. Jeg kjøpte bladet og leste de 5 sidene 100 ganger. Så da julaften 2006 kom, 2 år sener, og jeg hadde gitt opp alt håp om å få wii, så pakket jeg opp en gave, og så wii logoen, og så zelda logoen, ble helt overrasket og pakket så opp wiien og var borte i romjula, borte i Hyrule. Alt var perfekt, historien, karakterene og stemningen, følte meg knyttet til personene og det var ikke noe jeg ville mer enn å få tilbake hukommelsen til Ilia. Fremdeles yndlings spillet mitt of all time, var kanskje litt over-hyped, men what the hell! Delt andre plass. OOT og MM OOT var mitt første zelda, fikk det gratis med gamecuben og elsket det, men har ikke helt den samme nostalgia faktoren som andre har, men FAAN så vakkert dette spillet er, da jeg gikk ut av skogen for første gang og snek meg inn i slottet. Det er gode minner det! MM har jeg som sagt ikke begynt med før nylig, men det er et bra, om litt forvirrende spill, musikken de siste minuttene før månen faller gjør meg trist og det er en helt annen stemning enn de andre spillene. Får det kanskje til å høres ut som om jeg ikke liker OOT og MM noe særlig, men det er VELDIG tett mellom alle spillene, elsker også WW og ALTTP, men phantom hourglass er bra, men ikke utrolig. Har på føleslen at dette blir en rotete post, men jaja, zelda luv vettu ! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg er en evig Zelda fan! Og elsker en god del av spillene! Dog, har kun rundet de som var på N64, ettersom jeg aldri har eid de andre konsollene! 1 - Zelda Ocarina of Time Dette spillet er tidenes beste spill, grunnen til at Nintendo 64 er en udødelig klassiker konsoll, og grunnen til at jeg kjøpte meg en N64 på nettet igjen! Fra start til slutt er dette spillet episk! Jeg husker da jeg var mindre var det for det meste å sitte å se på storebroren min spille dette, også prøvde jeg meg på min egen save etterpå. La oss gå igjennom templene: Inside og the great Deku tree: Et flott opplæringstempel, som er spillets letteste tempel i mine øyne, noe det bør være ettersom det er det første, du bruker sverd,skjold og slingshoten din mye i dette tempelet. Du møter mange deku-scrubs som forteller deg hemmeligheter, og lærer deg grunnlaget av spillet. Det hele toppes med en boss der slingshot og sverd brukes, samt at det kan hende du må bruke skjold, pågrunn av ungene til bossen. Etter du har beseiret denne, tar du hjertet og warper deg ut av tempelet. Nå dør "the Great Deku tree", gir deg en spiritual stone, og ber deg dra til byen for å møte prinsessen. Å komme til prinsessen krever at du kommer deg til byen, snakker med Malon i byen, møter henne utenfor slottet, får et egg, som blir en kylling, og vekker opp den late faren hennes som har sovnet da han leverer melk. Etter dette kommer spillets kanskje første vanskelige utfordring: Du skal snike deg forbi en gjeng med vakter, her må du tenke så du ikke blir tatt av dem, og må snike deg forbi alle på nytt. Etter dette møter du prinsessa, får et brev, drar til Kakariko (som er en fantastisk landsby) Åpner opp veien til Death Mountain, går opp å møter Goron folket, snakker med sjefen som er sur, kommer deg tilbake til Lost Woods der du lærer Sarias song. Drar tilbake til Goron folket, spiller den for kongen, som blir i kjempe stemning. Og sier at vis du skal få den andre steinen, så må du fjerne monsteret inne i Dudongos Cavern. Dudongos Cavern: Andre tempel vil du møte de irriterende flaggermusene for første gang, du vil få bombene for første gang, og du vil sloss mot mellombosser som er noen øgler med en kniv. I dette tempelet viser spillet deg hvordan du skal bruke bombene for det meste, ettersom det er det og sverdet du må bruke for å ta den svære øgla du møter som er bossen, som egentlig er ganske lett om du er flink å kaste bomber. Da du kommer ut, møter du Goron kongen, han gir deg steinen, og erklærer deg som en bror. Etter dette drar du til Zoras Domain, møter kongen deres som savner dattera si, får deg "Silver scale". Finner en flaskepost fra Ruto i Lake Hylia, leverer det til kongen, som sier at hun er inne i deres "Gud" nemlig "Lord Jabu Jabu". Inside Lord Jabu Jabu: Spillets første episke tempel, på innsiden av en kjempe fisk skal du redde en prinsesse, og i innsiden er det masse manneteter som gir fra seg strøm, du får også en bommerang, som er nyttig i dette tempelet. Bossen er en kjempe mannet (?) som du skal bruke bommerangen og sverdet på, denne bossen er spillets første virkelig vanskelige boss. Men vi elsker den uansett! Du kommer deg ut av Lord Jabu Jabu, får den siste steinen av Ruto, som sier at dere er forlovet. Og løper mot slottet, når du kommer frem kommer Zelda og bodyguarden hennes ridende ut, hun kaster Ocarinaen sin i elva, og du møter Ganondorf for første gang. Nå lærer du deg en melodi, går inn i temple of time, og åpner porten. Du drar opp Master sword, og blir voksen. Det viser seg at du er "The hero of time", og at Ganondorf har mørklagt hele Hyrule. Du møter for første gang Sheik, som blir en som du vil møte flere ganger i løpet av spillet. Han ber deg dra til Lost woods, der Saria ikke lengere er ettersom hun har dratt inn i forrest temple. Forrest temple: Rebus tempel vil jeg kalle dette, du bør vite hva du gjør her inne, ta ut fire spøkelser, og kom deg til bossen som er en replica av siste boss på en måte. Personlig synes jeg "Phantom Ganon" er vanskeligere enn "Ganon" og "Ganondorf". Eneste jeg vil pirke på i dette tempelet er musikken, jeg hater musikken der inne, især vis du bruker lang tid. Fire temple: Du møter kongen igjen, her inne må du redde alle av Goronene som Ganondorf har tatt til fange, du skaffer deg en hammer, og møter en relativ enkel boss i en ildspruttende drage som er kjent for å spise opp Goron folket. Tempelet er virkelig stort, og har en grei vanskelighetsgrad. I forhold til "Forrest temple" har ikke dette tempelet noen irriterende melodi i bakgrunnen. Water temple: Spillets vanskeligste tempel! Vit hvor du går, vit hva du gjør sier jeg bare, bruker man en nøkkel en feil plass, kan det få ille konsekvenser for deg i dette tempelet. Du møter spillets vanskeligste mellomboss i en episk kamp mot "Dark Link" og du må senke og heve vannet i hytt og pine! Bossen i tempelet er i mine øyne utrolig lett, mens andre mener han er vanskelig. Uansett, dette fortjener spillets vanskeligste tempel! Spirit temple: Flott tempel der du må gjøre en liten forberedelse som liten, og resten som voksen. Musikken er behagelig, og passer til tempelet. Du får silver gauntlets og mirror shield i dette tempelet. Digger det, dog, jeg synes det var i overkant av lett (rundet det nettop). Her møter du spillets mest episke boss, nemlig tvilling heksene som virkelig har fått en sjel i dette spillet. Jeg synes at mellombossen her også er vanskeligere enn selve bossen, men tempelet generelt er über kos! Shadow temple: Dette er det tempelet jeg vet minst om ettersom jeg aldri har spilt meg igjennom det! Dog, tempelet er utfordrende, og kanskje litt skummelt! Bossen her er episk, og en flott avsluttning på tempel delen av spillet! Ganons castle: Dette er en mix av alle foregående tempel, og du får golden gauntlets i denne borgen! Du møter Ganondorf, tror du tar han, og ser tempelet rase sammen. Du kommer deg helt ned, og plutselig kommer Ganondorf opp av ruinene og blir til Ganon, jeg personlig mener han er for lett ettersom han er utrolig treg, og du bare kan rulle deg mellom beina hans. Til slutt tar du han, og du har greid spillet! Følelsen etter dette kan ikke beskrives engang! Ting man kan nevne vedsiden av: Golden Skulltula jaktinga, dette er en evig jakt! Og du får flotte premier av å greie dette! Et flott sidequest. Fiskinga er episk, og tidsfordriv! Ridningsdelen er flott gjennomført på dette spillet! Ice og fire arrows er utfordrende å få tak i (ihvertfall ice) Musikken er fantastisk. ALLE karakterer er godt gjennomført. DETTE ER TIDENES ZELDA SPILL!! De som følger bak er: Zelda Majoras Mask, mens jeg har lysst å prøve Zelda Twilight Princess! Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg er en evig Zelda fan! Og elsker en god del av spillene! Dog, har kun rundet de som var på N64, ettersom jeg aldri har eid de andre konsollene! 1 - Zelda Ocarina of Time Dette spillet er tidenes beste spill, grunnen til at Nintendo 64 er en udødelig klassiker konsoll, og grunnen til at jeg kjøpte meg en N64 på nettet igjen! Fra start til slutt er dette spillet episk! Jeg husker da jeg var mindre var det for det meste å sitte å se på storebroren min spille dette, også prøvde jeg meg på min egen save etterpå. La oss gå igjennom templene: Inside og the great Deku tree: Et flott opplæringstempel, som er spillets letteste tempel i mine øyne, noe det bør være ettersom det er det første, du bruker sverd,skjold og slingshoten din mye i dette tempelet. Du møter mange deku-scrubs som forteller deg hemmeligheter, og lærer deg grunnlaget av spillet. Det hele toppes med en boss der slingshot og sverd brukes, samt at det kan hende du må bruke skjold, pågrunn av ungene til bossen. Etter du har beseiret denne, tar du hjertet og warper deg ut av tempelet. Nå dør "the Great Deku tree", gir deg en spiritual stone, og ber deg dra til byen for å møte prinsessen. Å komme til prinsessen krever at du kommer deg til byen, snakker med Malon i byen, møter henne utenfor slottet, får et egg, som blir en kylling, og vekker opp den late faren hennes som har sovnet da han leverer melk. Etter dette kommer spillets kanskje første vanskelige utfordring: Du skal snike deg forbi en gjeng med vakter, her må du tenke så du ikke blir tatt av dem, og må snike deg forbi alle på nytt. Etter dette møter du prinsessa, får et brev, drar til Kakariko (som er en fantastisk landsby) Åpner opp veien til Death Mountain, går opp å møter Goron folket, snakker med sjefen som er sur, kommer deg tilbake til Lost Woods der du lærer Sarias song. Drar tilbake til Goron folket, spiller den for kongen, som blir i kjempe stemning. Og sier at vis du skal få den andre steinen, så må du fjerne monsteret inne i Dudongos Cavern. Dudongos Cavern: Andre tempel vil du møte de irriterende flaggermusene for første gang, du vil få bombene for første gang, og du vil sloss mot mellombosser som er noen øgler med en kniv. I dette tempelet viser spillet deg hvordan du skal bruke bombene for det meste, ettersom det er det og sverdet du må bruke for å ta den svære øgla du møter som er bossen, som egentlig er ganske lett om du er flink å kaste bomber. Da du kommer ut, møter du Goron kongen, han gir deg steinen, og erklærer deg som en bror. Etter dette drar du til Zoras Domain, møter kongen deres som savner dattera si, får deg "Silver scale". Finner en flaskepost fra Ruto i Lake Hylia, leverer det til kongen, som sier at hun er inne i deres "Gud" nemlig "Lord Jabu Jabu". Inside Lord Jabu Jabu: Spillets første episke tempel, på innsiden av en kjempe fisk skal du redde en prinsesse, og i innsiden er det masse manneteter som gir fra seg strøm, du får også en bommerang, som er nyttig i dette tempelet. Bossen er en kjempe mannet (?) som du skal bruke bommerangen og sverdet på, denne bossen er spillets første virkelig vanskelige boss. Men vi elsker den uansett! Du kommer deg ut av Lord Jabu Jabu, får den siste steinen av Ruto, som sier at dere er forlovet. Og løper mot slottet, når du kommer frem kommer Zelda og bodyguarden hennes ridende ut, hun kaster Ocarinaen sin i elva, og du møter Ganondorf for første gang. Nå lærer du deg en melodi, går inn i temple of time, og åpner porten. Du drar opp Master sword, og blir voksen. Det viser seg at du er "The hero of time", og at Ganondorf har mørklagt hele Hyrule. Du møter for første gang Sheik, som blir en som du vil møte flere ganger i løpet av spillet. Han ber deg dra til Lost woods, der Saria ikke lengere er ettersom hun har dratt inn i forrest temple. Forrest temple: Rebus tempel vil jeg kalle dette, du bør vite hva du gjør her inne, ta ut fire spøkelser, og kom deg til bossen som er en replica av siste boss på en måte. Personlig synes jeg "Phantom Ganon" er vanskeligere enn "Ganon" og "Ganondorf". Eneste jeg vil pirke på i dette tempelet er musikken, jeg hater musikken der inne, især vis du bruker lang tid. Fire temple: Du møter kongen igjen, her inne må du redde alle av Goronene som Ganondorf har tatt til fange, du skaffer deg en hammer, og møter en relativ enkel boss i en ildspruttende drage som er kjent for å spise opp Goron folket. Tempelet er virkelig stort, og har en grei vanskelighetsgrad. I forhold til "Forrest temple" har ikke dette tempelet noen irriterende melodi i bakgrunnen. Water temple: Spillets vanskeligste tempel! Vit hvor du går, vit hva du gjør sier jeg bare, bruker man en nøkkel en feil plass, kan det få ille konsekvenser for deg i dette tempelet. Du møter spillets vanskeligste mellomboss i en episk kamp mot "Dark Link" og du må senke og heve vannet i hytt og pine! Bossen i tempelet er i mine øyne utrolig lett, mens andre mener han er vanskelig. Uansett, dette fortjener spillets vanskeligste tempel! Spirit temple: Flott tempel der du må gjøre en liten forberedelse som liten, og resten som voksen. Musikken er behagelig, og passer til tempelet. Du får silver gauntlets og mirror shield i dette tempelet. Digger det, dog, jeg synes det var i overkant av lett (rundet det nettop). Her møter du spillets mest episke boss, nemlig tvilling heksene som virkelig har fått en sjel i dette spillet. Jeg synes at mellombossen her også er vanskeligere enn selve bossen, men tempelet generelt er über kos! Shadow temple: Dette er det tempelet jeg vet minst om ettersom jeg aldri har spilt meg igjennom det! Dog, tempelet er utfordrende, og kanskje litt skummelt! Bossen her er episk, og en flott avsluttning på tempel delen av spillet! Ganons castle: Dette er en mix av alle foregående tempel, og du får golden gauntlets i denne borgen! Du møter Ganondorf, tror du tar han, og ser tempelet rase sammen. Du kommer deg helt ned, og plutselig kommer Ganondorf opp av ruinene og blir til Ganon, jeg personlig mener han er for lett ettersom han er utrolig treg, og du bare kan rulle deg mellom beina hans. Til slutt tar du han, og du har greid spillet! Følelsen etter dette kan ikke beskrives engang! Ting man kan nevne vedsiden av: Golden Skulltula jaktinga, dette er en evig jakt! Og du får flotte premier av å greie dette! Et flott sidequest. Fiskinga er episk, og tidsfordriv! Ridningsdelen er flott gjennomført på dette spillet! Ice og fire arrows er utfordrende å få tak i (ihvertfall ice) Musikken er fantastisk. ALLE karakterer er godt gjennomført. DETTE ER TIDENES ZELDA SPILL!! De som følger bak er: Zelda Majoras Mask, mens jeg har lysst å prøve Zelda Twilight Princess! Godt å se ordentlige meninger og lange poster i denne tråden! Jeg har forøverig tatt frem Twillight princess igjen. Etter min mening det beste, men oot er helt klart mest minnefullt Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er alltid sånn i Zelda spill, at Water Temple er vanskeligst! Hvertfall på MM Jeg har kommet meg til Snow Temple(?) på MM, Har fått til alt, untatt Stray Fairys, Jeg vet at jeg trenger fairy masken, men hvordan fikk jeg tak i den igjen? Zelda + Highres texture på PC>HDTV = win Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er alltid sånn i Zelda spill, at Water Temple er vanskeligst! Hvertfall på MM Jeg har kommet meg til Snow Temple(?) på MM, Har fått til alt, untatt Stray Fairys, Jeg vet at jeg trenger fairy masken, men hvordan fikk jeg tak i den igjen? Zelda + Highres texture på PC>HDTV = win Fairy masken får du i clocktown etter å ha funnet de fairyene i byen, og går inn i den fairyhula der...så får du den Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ocarnia of Time ftw! En klassiker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå