Rognalf Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg har lyst til å vise alle ikonene i hurtigstartverktøylinjen. Å gjøre det på startlinjen (den blå i xp) ser ikke bra ut og er litt upraktisk. Jeg har kommet opp med en nesten bra nok løsning. Problemet kommer lengre ned i innlegget 1. Gå til skrivebordet 2. Klikk start og dra f.eks mine dokumenter helt opp på skjermen og slipp 3. Høyreklikk og velg verktøylinjer - hurtigstart 4. Høyreklikk og velg "store ikoner 5. Høyreklikk og velg "alltid øverst" og "skjul automatisk" Denne løsningen ville vært perfekt, hadde det ikke vært for at verktøylinja vises selv om du såvidt er borti den. Er det noen måte jeg kan øke tiden jeg må holde musa over for å få den frem, eller må jeg laste ned et slags tredjeparts program? Håper på gode svar Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Vil anbefale deg til å prøve programmet ObjectDock. Dette programmet gir deg en slags hurtigstart bar som kan festet til skrivebordet eller vise på toppen. Har fint design, og kan erstatte Windows sin egen (Den blå du snakte om). Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 ObjectDock var akkurat det jeg trengte. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå