cFc Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg har nettopp kjøpt en Western 320 gb Premium edition og har noen problemer med den. Jeg sliter med å få den til å komme opp på min datamaskin. Først innstallerte jeg den, men så formaterte jeg PC-en min, så alt av eventuelle drivere ble slettet. Det jeg lurer på er om det følgte med en cd med denne. Det kan jeg faktisk ikke huske. Ofte når jeg skrur på PC-en, eller når den er tilkoblet før jeg har skrudd på PC-en så får jeg ikke den opp i min datamaskin. Av og til kommer det at det er problemer under innstallasjon av maskinvare, også må jeg kolbe den ut og inn igjen for at den skal fungere. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Leser nettopp (Jerry Pournelle) at det noen ganger kan ta lang tid for USB driveren å oppdage en disk. Prøv å vent en stund (5 min). Endret 18. september 2007 av hårek Lenke til kommentar
cFc Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Jeg lurer på en ting til, skal man ha brannmur på på koblingen til den eksterne harddisken? Min Firewire har sin egen tilkobling, siden den er 1394 tilkobling, så er det vits i å ha brannmuren på på denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå