Gå til innhold

Assasins Creed storspill?

Slugge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På tide noen lager en post om dette spillet kanskje ettersom det begynner å nærme seg release date? :)

hvem skal kjøpe det? fra hva jeg har sett av trailer osv så kommer jeg glatt til å kjøpe dette spillet, digger prince of persia lignende spill :)

*edit*

Nyeste traileren

9523562[/snapback]

Tror ikke fokuset til AC er slossing, virker som det meste av gameplayet er lagt rundt det å komme seg vekk fra åstedet så kjapt som mulig.

Jeg var nylig på en messe å fikk se en fra Microsoft spille igjennom starten av spillet.

De 10 minuttene han spillte var han ikke i en nærkamp.

Grafikken i spillet er klart det peneste jeg har sett til nå!

Når han startet å spille trudde jeg faktisk det var demoen vi har sett før, grafikken er faktisk så nydelig!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg har lenge vært tilvsom til om spillet lever opp til hypen. Jeg tror heller ikke de har talentet som trengs for å lage et så bra spill som hypen sier. De kan utvilsomt lage gode og underholdene spill som Beyond good and evil og Tom Clancy-spillene, og forhåpentligvis blir AC et slikt spill også, men jeg er redd at spillet blir for kommersielt og vil lide under det. Ubisoft lagde ett av de beste spillene innenfor genren med Sands of Time, men klarte å rævkjøre hele franchisen med to oppfølgere når spillet skulle gjøres mer spiselig for massen.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Hvorfor forhåndsbestiller folk spill som ikke har hatt en eneste anmeldelse enda? Særlig når det gjelder spill som ikke er en oppfølger så man har jo så godt som ingen peiling på om det blir bra eller ikke.

Hva hvis spillet blir elendig og blir slaktet overalt? Tvinger man seg bare til å like det da siden man har kastet bort 500kr?

Lenke til kommentar
Hvorfor forhåndsbestiller folk spill som ikke har hatt en eneste anmeldelse enda? Særlig når det gjelder spill som ikke er en oppfølger så man har jo så godt som ingen peiling på om det blir bra eller ikke.

Hva hvis spillet blir elendig og blir slaktet overalt? Tvinger man seg bare til å like det da siden man har kastet bort 500kr?

9525074[/snapback]

Satser på at du ikke er sarkastisk, men at du bare ikke vet bedre, så her er svaret: Det finnes noe som heter "sjanger". De fleste har sett forskjellige småpreviews og finner _spillestilen_ og _konseptet_ interessant. Nei, man vet ikke faktisk om spillet blir bra eller ikke, men det vet man ikke selv om et spill er oppfølger og noen kritikere forguder det.

Correct me if Im wrong, men det er vel disse gutta som har stått bak Prince of Persia også?

Don't be too A4.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...