Slugge Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) På tide noen lager en post om dette spillet kanskje ettersom det begynner å nærme seg release date? hvem skal kjøpe det? fra hva jeg har sett av trailer osv så kommer jeg glatt til å kjøpe dette spillet, digger prince of persia lignende spill *edit* Nyeste traileren Endret 18. september 2007 av Slugge Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har forhåndsbestillt det og greier.. men var litt skeptisk til det jeg har sett av kamp systemet, det i prince of persia suger, derfor håper jeg de får mer ut av assassin's creed sitt. =) men resten virker veldig lovende=) Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 enig der, men det er jo ikke direkte ett slåssespill heller da, liker slike tenkespill der du nesten mååå ty til gamefaq men klarer å presse deg til å forsette så finner du endelig løsningen og får sånn godfølelse, digger det! Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 På tide noen lager en post om dette spillet kanskje ettersom det begynner å nærme seg release date? hvem skal kjøpe det? fra hva jeg har sett av trailer osv så kommer jeg glatt til å kjøpe dette spillet, digger prince of persia lignende spill *edit* Nyeste traileren 9523562[/snapback] Tror ikke fokuset til AC er slossing, virker som det meste av gameplayet er lagt rundt det å komme seg vekk fra åstedet så kjapt som mulig. Jeg var nylig på en messe å fikk se en fra Microsoft spille igjennom starten av spillet. De 10 minuttene han spillte var han ikke i en nærkamp. Grafikken i spillet er klart det peneste jeg har sett til nå! Når han startet å spille trudde jeg faktisk det var demoen vi har sett før, grafikken er faktisk så nydelig! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har ikke forhåndsbestilt enda, pågrunn av veldig støvete lommebok () Men den skal i samlingen min! Bare vent! Lenke til kommentar
psino Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kommer nok til å putte denne i samlingen min, selv om jeg ikke vet stort mer enn: "Jerusalem. Back in the days. Assassin. Klatre klatre." Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har byrja, som mange andre, å tvila på AC. Trur dette blir ein av årets skuffelsar. Mykje lovnader som ikkje blir levd opp til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg har lenge vært tilvsom til om spillet lever opp til hypen. Jeg tror heller ikke de har talentet som trengs for å lage et så bra spill som hypen sier. De kan utvilsomt lage gode og underholdene spill som Beyond good and evil og Tom Clancy-spillene, og forhåpentligvis blir AC et slikt spill også, men jeg er redd at spillet blir for kommersielt og vil lide under det. Ubisoft lagde ett av de beste spillene innenfor genren med Sands of Time, men klarte å rævkjøre hele franchisen med to oppfølgere når spillet skulle gjøres mer spiselig for massen. Endret 18. september 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Frecke Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvorfor forhåndsbestiller folk spill som ikke har hatt en eneste anmeldelse enda? Særlig når det gjelder spill som ikke er en oppfølger så man har jo så godt som ingen peiling på om det blir bra eller ikke. Hva hvis spillet blir elendig og blir slaktet overalt? Tvinger man seg bare til å like det da siden man har kastet bort 500kr? Lenke til kommentar
psino Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvorfor forhåndsbestiller folk spill som ikke har hatt en eneste anmeldelse enda? Særlig når det gjelder spill som ikke er en oppfølger så man har jo så godt som ingen peiling på om det blir bra eller ikke. Hva hvis spillet blir elendig og blir slaktet overalt? Tvinger man seg bare til å like det da siden man har kastet bort 500kr? 9525074[/snapback] Satser på at du ikke er sarkastisk, men at du bare ikke vet bedre, så her er svaret: Det finnes noe som heter "sjanger". De fleste har sett forskjellige småpreviews og finner _spillestilen_ og _konseptet_ interessant. Nei, man vet ikke faktisk om spillet blir bra eller ikke, men det vet man ikke selv om et spill er oppfølger og noen kritikere forguder det. Correct me if Im wrong, men det er vel disse gutta som har stått bak Prince of Persia også? Don't be too A4. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 På tide noen lager en post om dette spillet kanskje ettersom det begynner å nærme seg release date? Det finnes en stor tråd om dette spillet allerede (platformuavhengig) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Då kan me like godt bruke den eksisterande tråden og stenge denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg