Joggi Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ca 7 av 10 ganger kommer det ikke bilde på skjermen. jeg har nettopp bygget en ny pc med intel 775 core 2 duo cpu asus p5k hk sapphire 2400xt skjermkort 2 gb crusial pc 6400 alt funket fint uten det minste problemer i instalasjonen. Da brukte jeg en gammel crt 17" skjerm. Leverte maskinen til han som skulle ha den og skulle koble den opp mot flatskjermen hans. Tomt bilde. prøvde den andre skjermen hans. Tomt. Maskinen så ut til å oppføre seg normalt. Vifter gikk og hd spannt slik som ved vanlig oppstart. Begge skjermene han var ok når de var koblet på den andre maskinen hans. Enkelte ganger kom det bildet opp. Byttet skjerm mens pc stod på og alt ble dødt igjen. Bere noen få ganger kom det bildet opp. Tok maskinen med hjem + en av flatskjermene hans. Dødt igjen og da også på den gamle crt skjermen min. Etter et par forsøk så virker det igjen og jeg kjører no burnin test for å sjekke ustabilitet uten feil så langt. Kan det være skjermkort som er noe plutselig galt med ?? Har dessverre ikke andre pci-e kort jeg kan teste med akkurat no. Noen ideer?? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kan virke som at det har skjedd noe med utgangen på skjermkortet. Er det flere utganger på kortet kan du prøve en av disse, men det regner jeg med at du har prøvd allerede. Forsikre deg om at skjermkortet er skikkelig på plass. Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Han meg opp i denne "Byttet skjerm mens pc stod på".. Dette har jeg greid å brenne av et par skjermkort på før Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Har aldri brent kort ved å stappe skjermkabelen men maskinen stod på før men man vet aldri. Det er en til utgang ja en DVI utgang men ikke noe bilde der heller. Er usikker på om denne skal virke da dette er monitor nr 2 og instillingene ikke er påslått for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå