Stigma Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hey, kjenner noen en butikk som har Samsung LE40M87 på utstilling eller åpen for demonstrasjon i Bergen? Vurderer å kjøpe denne, men det hadde selvfølgleig vært en fordel å kunne se den i praksis før kjøp. På forhånd takk -Stigma Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Vet at Elkjøp Åsane har hatt inne tidligere, men vet ikke om de har den fremdeles. Mener jeg har sett 32" utstilt med en HD-DVD spiller. Men dette er noen uker siden nå. Lenke til kommentar
FCW Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hang en Samsung på Elkjøp Nordås....om det var M87 husker jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Så elkjøp selger de altså? Ok, da er det vel ikke værre enn at jeg tar en telefon til dem og hører om de har en oppe som demo da evt. Hvis det er andre forslag til butikker som fører dem, så spytt ut EDIT: Ser fra webshoppen at Elkjøp ikke ser ut til å føre 87, men de har LE40M86BDX, som skal være teknisk sett identisk fra det jeg hører, bare med litt anderledes cover på utsiden. Mer en greit nok siden det er hovedsakelig billedkvlaiteten som er viktig for meg. -Stigma Endret 18. september 2007 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå