kozzo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 hei folkens jeg har tenkt å kjøpe en ferdig bygd pc fra komplett. jeg lurer på om noen som anbefaler en god HK har tenkt å bruke den til masse gaming film osv. jeg har tenkt på disse to: 1. Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI eller 2. Asus P5K, P35, Socket-775, DDR2, ATX, GbLAN, PCI-Ex16 fint med noen som er flink med HK. jeg har egentlig ikke tenkt å overklokke siden jeg ikke kan det har tenkt forsetten med en quad 2,4 takk for svar! Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 hei folkens jeg har tenkt å kjøpe en ferdig bygd pc fra komplett. jeg lurer på om noen som anbefaler en god HK har tenkt å bruke den til masse gaming film osv. jeg har tenkt på disse to: 1. Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI eller 2. Asus P5K, P35, Socket-775, DDR2, ATX, GbLAN, PCI-Ex16 fint med noen som er flink med HK. jeg har egentlig ikke tenkt å overklokke siden jeg ikke kan det har tenkt forsetten med en quad 2,4 takk for svar! 9523441[/snapback] Asus P5K, P35, Socket-775, DDR2, ATX, GbLAN, PCI-Ex16 ville jeg ha satset på da men det er min ambefaling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå