12Anonym12 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei, For en stund siden mener jeg at jeg så i et blad at det var en treningsbenk og vektstang for 800,- eller noe sånt. Det var en helt enkel Treningsbenk. Noen som vet hvor dette var?. Eller noen andre steder man kan kjøpe det billig? Mvh Espen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Tror de har en ganske billig treningsbenk på Europris. Bare å følge med i kundeavisene dems, som jeg tror ligger ute på nett også. Europris.no *Sto ikkeno om benk i den nyeste avisa, men veit de har hatt det tidligere. Mulig de har noe billig på Obs f.eks. Endret 18. september 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kan ikke uttale meg direkte om det de har på Europris, men har erfaring med at den typen lavprisvarer ofte kommer til å havne på sveising etter hvert som ting ryker. Det koster penger med mindre man ikke kjenner noen som...og vinningen går opp i spinningen. Men hvis du finner noe på finn.no og selgeren kan legge fram en kvittering på at det er kjøpt på et seriøst sted mht kvalitet, ville jeg kanskje heller gått for det. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) ? : http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...319&WT.svl=Link ? : http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=10304 ? : http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____50813.aspx Lykke til. Endret 18. september 2007 av geirm Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Takk for hjelp Så på den g-sport linken og vurderer litt å kjøpe den... (: Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Så en tråd her for noen dager siden, Det var en link til en side hvor det var små video klipp, som viste hvordan man skulle gjøre forskjellige øvelser.... Noen som husker linken? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 omg. du må IKKE kjøpe den på europris ! en kamerat har den og den er faktisk så lav at han må legge bruskasser under den for at den skal bli høy nok ! Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 No forstår eg ikkje kva du meiner vofif, for benken eg kjøpte på europris er pittelitt for HØG i forhold til dyre benkar. Har den som eg kjøpte på europris og er godt fornøgd. Det er litt smalt grep, men det fiksar du når du har løfta av stonga. Legg han bruskasser UNDER benken? HÆ? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Noen som husker linken? 9559081[/snapback] Jeg har også sett en slik link, men kan ikke huske hvor. Du kan sjekke sidene iform.no eller trening.no - det kan ha vært på en av disse. Kanskje du skulle starte på et treningsstudio (hvis det finnes i nærheten) i begynnerfasen for å få instruksjon til å gjøre øvelsene riktig og i forhold til alder og formnivå ? Husk iallfall å få litt allsidighet og balanse i øvelsene og ikke bare trene noen ytterst få muskelgrupper. Fks. trener du mage, bør du også trene rygg. Lenke til kommentar
tolan Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia Var det der du mente? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Ja, Takk Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 XXL solgte faktisk ordentlig benkpress før, med skikkelig bredde og stødighet til 1400. ser ikke ut som de selger denne lengre. Lenke til kommentar
Yoda211 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 XXL solgte faktisk ordentlig benkpress før, med skikkelig bredde og stødighet til 1400. ser ikke ut som de selger denne lengre. 9584585[/snapback] Vet noen om en får alt en trenger med i dette settet:HER Altså benken, vektstanga og vektene? ev. noen som har noen bedre ambefallinger kor en kan kjøpe et veti benkpress? Lenke til kommentar
tolan Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 XXL solgte faktisk ordentlig benkpress før, med skikkelig bredde og stødighet til 1400. ser ikke ut som de selger denne lengre. <{POST_SNAPBACK}> Vet noen om en får alt en trenger med i dette settet:HER Altså benken, vektstanga og vektene? ev. noen som har noen bedre ambefallinger kor en kan kjøpe et veti benkpress? Du får ikke med vektstang og vekter på den weider benken. Det er bare benken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå