AsconaB Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Heisann Nå har det seg sånn at mens jeg drev å registrerte meg på play og var nesten ferdig ringte telefonen. Dette tok en stund og når jeg skulle fortsette registreringen gikk det bare i ball, error error osv. Måtte begynne på nytt tilslutt, men da kommer den med at mail addr. min allerede er tatt. Har ikke fått noen mail om at registreringen var ok. Jaha, prøvde å logge inn men får bare feil mail addr. eller pass. Prøver å få sendt passordet men får bare error. Prøver å ringe begge nr. som kommer opp, men får bare tlf. svarer. Prøvd flere dager. Hvordan i svarte kommer jeg i kontakt med disse folka, finnes jo ingen support mail... Dere som er registrert der, er det mulig å endre e-post etter at man er registrert ? Da kan jeg bruke en annen e-post til å registrere meg, men får vel samme prob. når jeg prøver å endre den igjen kanskje. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Ingen som har noen forslag ? Tlf. svareren sier : Sorry, the service is unavailable at present. We apology for any unconvinient occured. ! Akkurat det samme på begge nr. : Customer Service Department on 0845 800 1020 (UK only) or +44 (0)1534 877595 outside UK). Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg har aldri prøvd å kontakte de, men det går fullt an å endre email-adressen din etter at du har registrert deg. Så du kan vel kanskje opprette en hotmail-konto eller no og registrere på den, for så å endre etterpå. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Bare jeg ikke får samme prob. da, at mail addr. er "already taken". Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Beklager at jeg bumper denne tråden, men har akkurat samme problem som trådstarter, så jeg lurer på om noen vet hva som kan gjøres. Har prøvd å registrere meg med to forskjellige e-postadresser nå, men får samme feil begge ganger. Og når jeg prøver på nytt så står det at adressen allerede er i bruk, men når jeg prøver å få tilstendt passord så står det at adressen ikke finnes i systemet deres. Har også prøvd å kontakte dem per mail, men ser ikke ut til at de har tenkt å svare. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg ble nødt til å registrere meg på nytt, men det gikk jo selvfølgelig ikke å endre til den e-post adressen jeg opprinnelig ville ha, siden den var "already taken". Har gitt opp å få kontakt med de så ble nødt til å bruke denne andre adressen på play. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Men jeg får heller ikke til å registrere meg på nytt, får samme error da også. Så det virker ikke som det er meninga at jeg skal bli kunde hos dem. =/ Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Prøv med en annen nettleser eller pc. Og såklart enda en e-mailadresse. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ah, endelig, når jeg brukte IE så funka det. Må være firefox de har problemer med. Uansett, utrolig at jeg har brukt 3 e-postadresser på dette her. Og at de ikke engang svarer på henvendelser per mail må jeg si gir et dårlig inntrykk. Usikker på hvor mye jeg kommer til å handle der, for det hjelper ikke hvor kjent de er hvis de er så uproffe som det jeg har fått inntrykk av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå