Satans_Claw Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 En kammerat av meg trenger hjelp til å finne et solostykke han kan spille med en komper. Problemet er at det skal fremføres mandag neste uke og han har ingen anelse på hva han kan spille. Det bør ikke vere for langt (rundt 3 min) og ikke for lett eller for vanskelig. Han er ikke spessielt god til og spille raske soloer med tapping eller andre partier som er spessielt raske. Skulle gjerne fått svar så raskt som mulig. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Tja, har ikke rukket å tenkt meg noe særlig om, men Marius Müller har kanskje noe instrumentalt som går an? Mener det kom en hel del slikt stoff på CD-en «Seks». Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Dovregubbens Hall av Edvard Grieg er drittøff på gitar og piano. Jeg og en kompis spiller den og noen ganger spiller jeg trommer og det er fett. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Vi trenger tilbakesvar også! Hvordan gikk det? Hvordan fungerte det på puklikum? Musikk som ble valgt osv...? Lenke til kommentar
Satans_Claw Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Vi trenger tilbakesvar også! Hvordan gikk det? Hvordan fungerte det på puklikum? Musikk som ble valgt osv...? 9553526[/snapback] Han fant noe annet, men husker ikke hva den het. Han skal spille den onsdag, skreiv feil i første post. Uansett takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå