Gå til innhold

iTunes finner ikke Nanoen

Anbefalte innlegg

Etter jeg byttet harddisk og reinstallerte Windows, vil ikke iTunes finne iPod Nano-en min. Når jeg kobler den til kommer det i nedre høyre hjørne noe om feil, noe om forbedre ytelsen med USB 2.0 ( :roll: ), og noe om installert driver. Dersom jeg kobler til iPoden før jeg starter iTunes, vil ikke iTunes reagere når jeg klikker ikonet. ITunes-versjonen er den nyeste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter jeg byttet harddisk og reinstallerte Windows, vil ikke iTunes finne iPod Nano-en min. Når jeg kobler den til kommer det i nedre høyre hjørne noe om feil, noe om forbedre ytelsen med USB 2.0 ( :roll: ), og noe om installert driver. Dersom jeg kobler til iPoden før jeg starter iTunes, vil ikke iTunes reagere når jeg klikker ikonet. ITunes-versjonen er den nyeste.

9523107[/snapback]

Kommer det noen slags lyd når du kobler til iPoden?

Lenke til kommentar

Prøv en annen USB-port. En som er i direkte kontakt med HK. Ikke hub som feks integrert i skjerm, tastatur etc.

Har selv hatt mye trøbbel med iTunes og min Nano på MS Vista, og merkelige feilmeldinger.

Reinstall av iTunes og reboot av PC-en fikset det i alle fall forrige gang. Håpløst dårlige greier, men sånn er det vel med apple-programvare til microsoft programvare. Ting skal ikke funke knirkefritt. Det er jo derfor MS har fått 4mill. i bot...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...