Irrelevant Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Etter jeg byttet harddisk og reinstallerte Windows, vil ikke iTunes finne iPod Nano-en min. Når jeg kobler den til kommer det i nedre høyre hjørne noe om feil, noe om forbedre ytelsen med USB 2.0 ( ), og noe om installert driver. Dersom jeg kobler til iPoden før jeg starter iTunes, vil ikke iTunes reagere når jeg klikker ikonet. ITunes-versjonen er den nyeste. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Etter jeg byttet harddisk og reinstallerte Windows, vil ikke iTunes finne iPod Nano-en min. Når jeg kobler den til kommer det i nedre høyre hjørne noe om feil, noe om forbedre ytelsen med USB 2.0 ( ), og noe om installert driver. Dersom jeg kobler til iPoden før jeg starter iTunes, vil ikke iTunes reagere når jeg klikker ikonet. ITunes-versjonen er den nyeste. 9523107[/snapback] Kommer det noen slags lyd når du kobler til iPoden? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Ja, "USB tilkoblet"-lyden. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ja, "USB tilkoblet"-lyden. 9523152[/snapback] Kommer det opp den gul lignende saken nede i høyre hjørnet om tilkoblet enhet? Lenke til kommentar
tevil Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Prøv en annen USB-port. En som er i direkte kontakt med HK. Ikke hub som feks integrert i skjerm, tastatur etc. Har selv hatt mye trøbbel med iTunes og min Nano på MS Vista, og merkelige feilmeldinger. Reinstall av iTunes og reboot av PC-en fikset det i alle fall forrige gang. Håpløst dårlige greier, men sånn er det vel med apple-programvare til microsoft programvare. Ting skal ikke funke knirkefritt. Det er jo derfor MS har fått 4mill. i bot... Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Lastet ned iTunes til den bærbare. Får akkurat samme resultat som på den stasjonære, så da er det vel Nanoen det er noe gale med. Modgang Endret 18. september 2007 av Irrelevant Lenke til kommentar
Husee Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg har akkurat samme problemet, har prøvd på både OS X og Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå