Gjest En_redd_gjest Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei, jeg er en gutt på 18 år, og gikk på do igår. Og det som kom ut var ikke brundt som det skal være. Det var grønt. Gikk på nettet og sjekka og fant bare ut at det kan ha noe med stress å gjøre. Så lurer på om noen har opplevd dette før, og om det er veldig nødvendig å dra til lege. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei, jeg er en gutt på 18 år, og gikk på do igår. Og det som kom ut var ikke brundt som det skal være. Det var grønt. Gikk på nettet og sjekka og fant bare ut at det kan ha noe med stress å gjøre. Så lurer på om noen har opplevd dette før, og om det er veldig nødvendig å dra til lege. 9523053[/snapback] Har du spist eller røyka gress? Lenke til kommentar
Gjest En_redd_gjest Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 hverken marihuana eller vanlig gress. Gjør ikke sånt Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 hverken marihuana eller vanlig gress. Gjør ikke sånt 9523129[/snapback] Da vet ikke jeg hva som kan være galt. Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 spist me brokkoli? Lenke til kommentar
Gjest En_redd_gjest Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 antar du mente mye.. Og nei. Har ikke spist noe uvanlig. har ikke gjort noe spessielt som jeg ikke har gjort den siste tiden. Og det eneste som er anderledes er hvor stressa jeg egentlig har vært. Ps: Spiser litt grønt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå