Gå til innhold

Diskusjon.no-brukeres forferdelige Quotesykdom!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessuten var ikke poenget mitt at folk Quoter. Det er at folk Quoter Quoter som inneholder Quoter som igjen innehilder Quoter osvosv.

Å quote et sitat er helt greit, så lenge det ikke står rett over. Da kan man heller skrive

Til "overstående inlegg" eller noe. bruk fantasien.

Lenke til kommentar

Forumet kan aldri bli "perfekt" på den måten, da man aldri får alle 126745 brukerene til å være "perfekte".

Slik det er i dag, og reglene vi allerede har, er greie nok som de er.

Eneste som kunne vært annerledes, er at quote kunne vært size 1.

Men det er også tidligere tatt opp.

Lenke til kommentar
Dessuten var ikke poenget mitt at folk Quoter. Det er at folk Quoter Quoter som inneholder Quoter som igjen innehilder Quoter osvosv.

9578412[/snapback]

På diverse andre forumer, har jeg merket at når du skal quote et innlegg som det allerede er en quote i, så vil du bare få med det vedkommende i den posten skrev i en quote, men ikke det han hadde quotet. Hvis noen skjønner :p

Hadde ikke det vert en ide?

Jeg ser ingen grunn til å ha quoter inn quoter i lange baner...

Lenke til kommentar

Niks og nei. I så fall må det innføres med det forbehold at brukeren kan gå inn i "avansert quote" modus.

Skjønner at en slik funskjon vil være mer skånsom mot brukerenes scroll-hjul i enkelte kategorier her på forumet. (OT-baren, "backstage" i musikk delen, "Bil" osv.) Men i RFL ville det føre til mer uoversiktlige tråder. Dog, er jeg enig i at det er svært sjelden nøvendig med "quote quote", men de gangene man trenger det for å tydeligjøre "hva" man svarer på. Det kan oppstå 2 debatter i samme tråd - som går side om side, med samme "klientell".

Eksempel under:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Så består dette forumet av ganske mange umyndige som sikkert kommer til å se ting på en annen måte når de blir voksne.

Tror du folk blir mer overegoistiske når de blir myndige? Jeg ble ikke.

9318625[/snapback]

Og hva har det med egiosme å gjøre?

Å ønske å kunne ta et valg selv, i stedet for at staten tar valget for deg men gir deg mulighet til å overprøve valget dersom du er altfor grusomt for deg er ikke det samme som egoisme.

Dog, skal det vel noe til å gjøre "alle" til lags. Jeg mener at "forbud" (som ett slikt plugin er) ikke er rett vei å gå. Da bør man snarere sanksjonere brukere som quoter unødig.

Endret av KRZT
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg må få si at jeg synes siteringen her inne på formunet er unødvendig velbrukt. Jeg mener for det første at det ikke er nødvendig å sitere han over deg, ihverfall ikke HELE teksten + hans sitater igjen!

Dette blir jo bare rot til slutt. Hva om man heller hadde hatt slik at de første linjene ble sitert, så kunne man trykke på for å lese resten. Ser ikke vitsen med å sitere posten før deg, pluss hans sitater av en som har sitert en annen igjen.

Er det igjenomførbart å få til noe slikt? og sitering av posten før burde ikke vært lov, slettes ikke nødvendig

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...