Vannfrisk Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Uffda. Vil du fortelle? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Ho holdte bursdagsfesten sin i kveld. Og den siste tiden har ho vært veldig care mot meg. Det synes jeg gjør vondt, og så fikk jeg høre senere på kvelden at ho hadde sagt emd et stort smil: Han er vel sur på meg igjen vel. Som vanlig! Jeg kan med hånda på hjerte si at jeg har ikke vært annet en snill mot jenta og aldri vært direkte sur på henne. Så jeg bestemte meg for å snakke med henne. Sendte henne en melding om at jeg venta hjemme hos ho. Så skrev ho at jeg skulle dra hjem og at vi skulle prate i morgen og at ho elska meg. Men jeg sa nei, jeg skal snakke med deg nå. Endte med at ho sa at ho ikke elska meg og at det ikke var noen fremtid, så jeg gikk hjem. Kom hjem og tok det helt med ro helt til en spesiell sang begynte. Da gikk tastatur, mus og mibil i veggen. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ah, trist å høre bjorshol. Kanskje hun ikke var den rette for deg after all? Håper uansett det går bedre med deg. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Hun var nok ikke det. Fikk melding av ho nå etter at jeg spurte om vi skulle snakke sammen.. Ho svarte: Orker ikke late som mer. Unnskyld=/ Hva FAEN er det liksom? Skal aldri falle for sånne drittunger igjen. Faen det gjør vondt altså. Menmen, går over. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Forsåvidt litt uvesentlig, men..: Hvorfor var du ikke invitert i bursdagen hennes? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Jeg var der. Og ho var skikkelig overlegen som alltid, så jeg gadd ikke det barnslige greiene mer så jeg sa det til ho. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ah.. Jeg tenkte du ikke var der siden du sa "jeg venter hjemme hos deg".. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 care på henne, hun kommer nok krypende tilbake, bare ikke bit på når den tid kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå