øl_i_tastaturet Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvor mye tid vil dere si er normalt å være sammens med kjæresten? Altså... jeg ser dama hver dag på skolen, men jeg lurer på hvor mye folk flest på min alder (18år) er sammens med kjæresten på (16år). Kan også legge til at venner betyr ekstremt mye for henne. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) er nok veldig forsjellig fra par til par det der. Men bare på skolen er nok veldig få... bør bruke mere tid på dama da ja Endret 20. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Jeg er jo selvsagt sammens med henne alene også, men det er kanskje 3 dager i uken toppen. Kan de ha noe med alderen hennes å gjøre? I sommer var vi sammen hver eneste dag. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Kan hende det. Husk at 16 åringer har en helt annen tankegang enn en 18 åring (forskjell på modning). Eksen min var også 16 da vi ble sammen og skjønte fort at tankene vi delte ikke stemte alltid. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Bestemt meg for å ligge litt lavt nå. Ikke skrive så mye meldinger osv. Ikke alltid hun svarer på meldinger. Skylder på tomt batteri, men når jeg ringer så merker jeg jo at ho har strøm. Lenke til kommentar
dlarah Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 hmm, hørtes i alle fall etter min mening meget merkelig ut... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Vel, jeg tror at ho tenker sånn at ho har meg rundt lillefingern. Og at ho tester meg eller noe. Noen andre forslag på hva jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg tar ikke alltid tlf når kjæresten ringer jeg heller, er ikke alltid jeg føler for å prate (er gutt...) Ikke overanalyser alt.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Tar til meg det Crash Jeg er veldig paranoid av meg så... Lenke til kommentar
Weywey Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Om du e me ho 3 daga i veko bør du ver fornøyd! eg får toppen ver me kjæresten min 2daga i veko.. å da e omvendt.. eg e jenta og 17, mens han e 18.. å da e som oftast eg som vil at me ska ver me kvarandre og eg som sende meld.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Skal jo ikke være sånn! Jeg synes det virker veldig rart værtfall. Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Folk er forskjellige da. Noen trenger å se kjæresten mye, mens andre klarer seg helt fint sjeldnere. Jeg hadde ikke hatt noe imot å se typen litt oftere (ser han ca 2 dager i uka), men da hadde jeg jo ikke hatt tid til jobb, venner og lekser.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Med meg, er det snakk om kanskje 8 timer i uka. Synes det er deprimerende lite. Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Med meg, er det snakk om kanskje 8 timer i uka. Synes det er deprimerende lite. 9546694[/snapback] Oj, ja huff det skjønner jeg jo. Har du forklart for kjæresten din hva du føler da? Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 8 timer i uken? Hvor langt unna bor hun? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Vi bor på samme sted. 15 minutter å gå kanskje. Men hun er sammens med venner hele tiden, noe jeg godtar. Men jeg synes virkelig 8 timer er for lite tid med henne. Jeg ser henne hver dag på skolen, men likevel liksom. Får se hva som skjer. Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Det er 168 timer i en uke. Om jeg regner riktig er 8 timer rett i underkant av 5% av 168. At hun bruker 5% av tiden sin på deg er vel LITT lite? Hadde jeg syntes hvertfall. Nå er kjæresten min på skole langt borte, men før hun dro vil jeg tro vi var sammen hvertfall 60 timer i uka. Det inkluderer tid sammen med andre venner og da.. Tar man med natta, når vi sover sammen blir det vel fler timer.. (jeg 23 og hun 19 btw) Endret 22. september 2007 av toth Lenke til kommentar
Putas Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Sånn som det er nå ser vel jeg dama rundt 4timer om dagen og vi bor sammen. (Timene er ikke ink natta når vi sover). Når jeg var på din alder så vel ikke jeg dama så mye mere enn 8timer i uka heller, syns det var helt ok. Fikk jeg tid til å gjøre mine ting uten mas. Prøv å avvis hu litt mer, kommer hu løpende etter deg så er vel alt i orden. Blir det null kontakt hvis du ikke tar kontakt først så er det vel kanskje noe galt et sted. Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg er veldig paranoid av meg så... 9537014[/snapback] Ser jo det på bilde ! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det var en spøk :!: Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Be slutt i kveld så.... ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå