Gå til innhold

Her er Nokia E51

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telefonen har også HSDPA.

Vet ikke helt hva jeg synes enda. Bra batteri, sannsynligvis bra byggekvalitet, super-3G, wifi osv. er alt bra, men noe skeptisk til designet så langt. Om denne føles og ser bra ut blir den nok å sette på innkjøpslista, har lenge sett frem til en etterfølger til E50.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
kommer i nett buttikene 1-3 dager.. noen er det 7 dager..

Good news!

Handler ikke mobil i nettbutikk, men regner med at mine lokale pushere hos Telebutikken klarer å få E51 i hyllene rimelig raskt, kjenner jeg dem rett.

Har forskjellige kandidater på gang, men av de som fremdeles høres lovende ut, er det E51, HTC S730 og relativt rimelige Nokia 6301 igjen. Hadde også SE P1 og Nokia N81 på lista, men etter å ha lest test av N81 og tester av P1, har jeg mer eller mindre kuttet dem ut.

I øyeblikket leder E51 an til å bli min neste mobil. November er normalt en jævla mørk og trist måned, men på mobilfronten ser jeg lyset :)

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

E51 ligger fortsatt under kommende telefoner på Nokias hjemmeside: http://www.nokia.no/phones/models/index.php?status=2

Komplett.no har 3 stk ubekreftet inn på lager om ca 3 uker. En representant fra Nokia Norge jeg snakket med på et kurs for 1,5 uke siden kunne fortelle at E51 var utsatt/forsinket, fordi den delte komponeter med E90, og de klarte ikke å skaffe/produsere nok for øyeblikket. Han antydet 2008 før den faktsik kom i butukkene.

Lenke til kommentar
I tillegg kan du bruke vanlige hodesett med minijack.

Hmm.. Dette er så uklart som det kan få blitt faktisk. Mulig "minijack" også er 2,5mm kontakter, men å gå fra å bruke det duse minijack-begrepet om både 2,5mm og 3,5mm plugg til å si at man kan bruke vanlige hodesett med minijack er noe out there.

Fakta: Nokia E51 har en 2,5mm jackkontakt. "Vanlige" hodetelefoner har 3,5mm plugg. Man trenger ikke være kvantefysiker for å forstå at dette ikke vil passe helt ihop uten adapter. Villedende.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...