Oluu Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei hei Jeg har en engelsk SE w810i, noe som forsåvidt er greit. En ting jeg kunne tenkt meg var at jeg kunne hatt en norsk t-9 ordbok på den! Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? xD Lenke til kommentar
stormx Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Du kan gå til et mobil-verksted nær deg og be de installere norsk OS på den. Da vil du få norsk T9, menyer og det som måtte følge med. Det koster rundt 300 kr tror jeg, men husk å ta backup av alt på telefonen siden dette er en formatering av telefonen! Lenke til kommentar
Oluu Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Ok, takk for svar Vet du om det finnes en mulighet for å laste norsk OS eller bare t-9 ordboken? Har sett på diskusjonen om Neonode N2 at enkelte har lastet ned en norsk t-9 ordbok så jeg lurte på om det var mulighet for dette på denne mobilen også Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Nop. Man må bytte ut hele firmware for å få norsk T-9 ordbok. Forøvrig er jeg litt usikker på om du faktisk får gjort det stormx. Jeg har nemlig lest flere steder at SE nekter verksteder som er autoriserte til å behandle SE telefoner å endre språk, for å forhindre gråimport. Endret 19. september 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Oluu Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Åja, jammen da veit jeg det xD Jeg får bare fortsette å legge inn hvert bidige norske ord, hehe Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Åja, jammen da veit jeg det xD Jeg får bare fortsette å legge inn hvert bidige norske ord, hehe 9531397[/snapback] Nå er jeg ikke hundre prosent på om man skal poste dette her, men jeg tar sjansen ... Du får endret til norskt språk, samt T9 ordliste på www.wotanserver.com og www.davinciteam.com koster dog noen kroner men er nok verdt det slik at du slipper å knote inn hvert bidige ord på norsk Kom over den siden da det var poppis å endre SE K750i til W800i ... Skulle så oppgradere med ny programvare via Sony Ericsson sin oppdateringstjeneste, og fikk en telefon som da ble europe 2 i steden for europe4 som norge tilhører. I alle fall så fungerte endringen via wotanserver.com som snus Lenke til kommentar
Oluu Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Ok Dette er kun en midlertidlig mobil jeg låner av min svigersøster mens jeg venter på neste mobilkjøp, så jeg tror ikke jeg gidder å bruke noe særlig penger på den da Skal muligens gå til anskaffelse av en Neonode N2, men det irriterer meg så inni granskauen at det ikke er ordenlig norsk t-9 på den (sms-fanatiker) Lenke til kommentar
stormx Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Nop. Man må bytte ut hele firmware for å få norsk T-9 ordbok. Forøvrig er jeg litt usikker på om du faktisk får gjort det stormx. Jeg har nemlig lest flere steder at SE nekter verksteder som er autoriserte til å behandle SE telefoner å endre språk, for å forhindre gråimport. 9527514[/snapback] Jeg fikk tilbudet om det hvertfall hos et verksted her i Kristiansand.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hmm. Men var det et autorisert SE verksted? Vet at det er flere sjapper her i Oslo som gjør det også. For alt jeg vet har SE endret politikk. Men det hadde vært morsomt å vite om det faktisk var et autorisert verksted. Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ok Dette er kun en midlertidlig mobil jeg låner av min svigersøster mens jeg venter på neste mobilkjøp, så jeg tror ikke jeg gidder å bruke noe særlig penger på den da Skal muligens gå til anskaffelse av en Neonode N2, men det irriterer meg så inni granskauen at det ikke er ordenlig norsk t-9 på den (sms-fanatiker) 9534305[/snapback] En kreditt på wotanserver koster 7 euro. Det blir vel omtrent det samme som bussen frem og tilbake til et autorisert verksted? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Flash telefonen din bare, enkelt å greit.. koster mindre også kan du gjøre det hjemme Gå inn på : www.davinciteam.com registrer en konto der, også står den en guide på hvordan du skal gjøre det:) Har selv gjort det med min gamle K750i.. Funket utmerket:) Og nei, det er ikke farlig å sende penger til dem, seriøst firma:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå