Sargent Fire Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Bare legg inn erfaringer om denne musematten, skal bruke den med Mx700 som kompanjong. Matten finnes på http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Mvh,Stian Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Ja men du klarer vel å finne fram? Mvh,Stian Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 vil heller foreslå denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EGGMOP har erfaring med begge og det feite beistet er pensjonert for godt gaming mat optical er superglatt og supertynn, perfekt for min mx300. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Hva er ulempene med den jeg sa? Mvh,Stian Ps.Har akkurat bestillt, kan jeg avbestille? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hva er ulempene med den jeg sa?Mvh,Stian Ps.Har akkurat bestillt, kan jeg avbestille? ikke noe spess. bortsett fra at den er høy (smakssak) og har en mye mer ru overflate enn den jeg linket til du kan avbestille, det er bare å logge seg inn og endre/ slett ordren har du muligheten til å prøve disse mattene før du kjøper er det selvfølgelig best å gjøre det Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har hatt en everglide selv, og makan til dritt matte. Den blir slitt med en gang, og sliter endel på musa sine puter også. Nei da er det lurer å inverstere littt til penger i en skikkelig matte, func! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Men denne skal jo være ypperlig til Optiske mus! Er det en stor ulempe at matten er ru? Mvh,Stian Ps.Føler du forskjell mellom Optical Smoke og en vanelig Giganta matte? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har hatt en everglide selv, og makan til dritt matte. Den blir slitt med en gang, og sliter endel på musa sine puter også. Nei da er det lurer å inverstere littt til penger i en skikkelig matte, func! Enig der. Matta mi ligger på hylla. Gikk heller på Binders og kjøpte en Curtis matte som er gråhvit til 49 kroner. Funker mye bedre. Lyse matter er vel fordelaktig med tanke på batterilevetid på optiske mus. MX 700. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har hatt en everglide selv, og makan til dritt matte. Den blir slitt med en gang, og sliter endel på musa sine puter også. Nei da er det lurer å inverstere littt til penger i en skikkelig matte, func! hvilken har du hatt? helt sikkert ikke gaming optica dessuten, standard everglide blir aldri slitt ut Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Den er temmelig grov i overflaten da. Vanskelig å få en jevn bevegelse. Samt at den sliter på museføttene. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 hvor får man tak i museføtter? mine begynner å bli ganske slitte. Trenger sårt nye! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå