SaintInTheCity Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Det er en del som driver med nettverksmarkedsføring som har slike utbetalinger. Ikke i Norge nei, kanskje noen få i usa. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Din bakgrunn betyr mye, tjener dine foreldre store summer i året så vil du også antagelig komme til og gjøre det samme, du vil da tilgang til ett helt annet nettverk, du lærer de sosiale kodene og hvordan ting fungerer samt antagelig får deg en solid utdannelse. Er du sønn av en sosialklient blir det fort rimelig mye brattere men selvsagt ikke helt umulig, i prinsippet stiller alle likt med rett til utdannelse osv men det er jo langt mer enn det for klatre høyt på statusstigen, og det er en sannhet at har man penger får man penger. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Det er en del som driver med nettverksmarkedsføring som har slike utbetalinger. Ikke i Norge nei, kanskje noen få i usa. I mitt selskap er vel toppen i Norge 5-6 mill. per år. Internasjonalt er det faktisk en del som ligger godt over 10. Lenke til kommentar
SaintInTheCity Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Det er en del som driver med nettverksmarkedsføring som har slike utbetalinger. Ikke i Norge nei, kanskje noen få i usa. I mitt selskap er vel toppen i Norge 5-6 mill. per år. Internasjonalt er det faktisk en del som ligger godt over 10. Her snakket vel TS om 10-30 mill. Hva heter selskapet ditt? Hvilke er forresten de største MLM selskapene i Norge nå? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Det er en del som driver med nettverksmarkedsføring som har slike utbetalinger. Ikke i Norge nei, kanskje noen få i usa. I mitt selskap er vel toppen i Norge 5-6 mill. per år. Internasjonalt er det faktisk en del som ligger godt over 10. Her snakket vel TS om 10-30 mill. Hva heter selskapet ditt? Hvilke er forresten de største MLM selskapene i Norge nå? Jeg skrev heller ikke noe om Norge i min første post. De største i Norge er vel Amway, Tupperware og Herbalife. Lenke til kommentar
SaintInTheCity Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Det er en del som driver med nettverksmarkedsføring som har slike utbetalinger. Ikke i Norge nei, kanskje noen få i usa. I mitt selskap er vel toppen i Norge 5-6 mill. per år. Internasjonalt er det faktisk en del som ligger godt over 10. Her snakket vel TS om 10-30 mill. Hva heter selskapet ditt? Hvilke er forresten de største MLM selskapene i Norge nå? Jeg skrev heller ikke noe om Norge i min første post. De største i Norge er vel Amway, Tupperware og Herbalife. Herbalife oms 2010 105 mill Amway 21 mill Nu skin 13 mill Oddsene for 10-30 mill i året er nok betraktelig høyere ved å starte eget firma med en forretningside som ikke baserer seg på mlm konseptet. Endret 23. desember 2011 av SaintInTheCity 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Risikoen er også mye større hvis man starter eget firma. Jeg synes dog det er fantastisk med folk som starter firma og får det til. All ære til dem! Edit: Det er i hvert fall en ting som er sikkert. I disse vanskelige økonomiske tidene er nok få bransjer som opplever så stor vekst som direktesalgsbransjen gjør. Og det er på grunn av mange fantastiske distributører på verdensbasis. Endret 23. desember 2011 av Akse Lenke til kommentar
SaintInTheCity Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Risikoen er også mye større hvis man starter eget firma. Jeg synes dog det er fantastisk med folk som starter firma og får det til. All ære til dem! Edit: Det er i hvert fall en ting som er sikkert. I disse vanskelige økonomiske tidene er nok få bransjer som opplever så stor vekst som direktesalgsbransjen gjør. Og det er på grunn av mange fantastiske distributører på verdensbasis. Jeg var med i et selskap som het Quorum i 97-98. Flere tusen på store møter i hele skandinavia. At firmaet hadde signa for chapter 11 i usa ble dysset ned. Verdens raskest voksende firma i verdens raskest voksende bransje, til og med en egen øy med tomter holdt av til de beste nettverksbyggerne ble det proklamert med. Økonomisk var det ingen her i Norge som tjente særlig på det over tid, kamskje i et par år. Startpakkene sto vel for en meget stor andel av det totale salget. At denne bransjen vokser så enormti forhold til andre bransjer tviler jeg på. Erfaringen jeg fikk med meg var dog gull verdt for meg mtp. videre karriere. Økonomisk gikk det med underskudd. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 At ett selskap av så uendelig mange går dunken er jo uunngåelig, og derfor er det jo anbefalt at man blir med i et selskap som ikke er i etableringsfasen, men som har vært i markedet lenge. Det kan selvfølgelig være fristende å være en av de første inn, men at man er først har ingenting å si, for de fleste gjør ikke noe mer enn å skrive under på kontrakten og vente på at det skal ramle penger inn på konto, noe som ikke skjer. Jeg stiller meg også utenforstående til at startpakken skal stå for en stor andel av det totale salget. Hvor dyr var den i tilfellet? Lenke til kommentar
SaintInTheCity Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 At ett selskap av så uendelig mange går dunken er jo uunngåelig, og derfor er det jo anbefalt at man blir med i et selskap som ikke er i etableringsfasen, men som har vært i markedet lenge. Det kan selvfølgelig være fristende å være en av de første inn, men at man er først har ingenting å si, for de fleste gjør ikke noe mer enn å skrive under på kontrakten og vente på at det skal ramle penger inn på konto, noe som ikke skjer. Jeg stiller meg også utenforstående til at startpakken skal stå for en stor andel av det totale salget. Hvor dyr var den i tilfellet? Trordet var to å velge i, en til 7 og en til 11 000,- Dette var alarmer da, produktene var faktisk bra, og de kom med kremer og lignende etterhvert fordi som alle vet passer forbruksvarer bedre til mlm. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 At ett selskap av så uendelig mange går dunken er jo uunngåelig, og derfor er det jo anbefalt at man blir med i et selskap som ikke er i etableringsfasen, men som har vært i markedet lenge. Det kan selvfølgelig være fristende å være en av de første inn, men at man er først har ingenting å si, for de fleste gjør ikke noe mer enn å skrive under på kontrakten og vente på at det skal ramle penger inn på konto, noe som ikke skjer. Jeg stiller meg også utenforstående til at startpakken skal stå for en stor andel av det totale salget. Hvor dyr var den i tilfellet? Trordet var to å velge i, en til 7 og en til 11 000,- Dette var alarmer da, produktene var faktisk bra, og de kom med kremer og lignende etterhvert fordi som alle vet passer forbruksvarer bedre til mlm. Jeg vet det er forskjellige inngangspriser i alle selskaper. Det trenger ikke være negativt, men jeg ser det som en nødvendighet at man får verdi for pengene. Og 7-11.000 er strengt tatt en lav inngangspris for å starte sin egen forretning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå