TheKims Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei sliter litt med virusprogrammet mitt... hvordan i h får jeg avinstallert dritten? det kommer opp en tekst som sier at jeg må starte maskinen på nytt for at oppdateringene skal tre i kraft.. hvor mange ganger skal jeg være nødt til å skru av å på PC-en før dette skjer?? er virkelig frustrert.. gikk på norman sine sider for å spørre de om hjelp. du må ringe brukerstøtten som bare koster 25kr minuttet, i jøsses navn.. kaster ikke bort en krone på det programmet.. please hjelp. like før æ formatere hele maskinen. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har du sett her? NVC5 continuously demands reboot Her har du også Norman Uninstall Program Delnvc5 for NVC/NIC Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 tusen takk for hjelpa.. skal ikke ha norman mer det er sikkert. avg er væll like bra? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Logget på nettbanken min en dag og fikk der lese at jeg av banken hadde fått Norman Internet security gratis i 1år. Wo-hoo! tenkte jeg. Det er jo et kjent merke, og må være ganske så bra. Lastet ned, avinstallerte mitt daværende antivirusprogram og installerte Norton. Alt så bra ut, enkel installasjon og godt forklart. Skulle da logge meg på Messenger og fikk varsel fra brennmuren om jeg vile gi messenger tilgang til nettet. Det er nå slik en brannmur skal være tenkte jeg, glad for at den tilsynelatende virker som den skal. Jeg trykket selvfølgelig Ja på spørsmålet, og ventet at mesenger skulle loge seg på. Men nei, i stedet fikk jeg omtrent samme spørsmål på nytt, det var bare en annen port som messenger bruker. Slik forsatte det til jeg nesten fikk krampe i pekefingeren av all museklikkingen. Tenkte så at jeg skulle starte Firefox og surfe litt på nett.. I det tilfelelt ble det heller, starte Firefox og gi min høyre pekefinger ekstremsport trening. Slik forsatte det med hvert eneste bidige program som koblet seg til nettet. Valgte jeg godta alt, ville det si at Norman slo av brannmuren helt på dette programmet. Etter å ha fått nettleseren til å fungere, kjørte jeg en rekke online tester for å kontrollere brannmuren. Ikke en eneste port på noen av testene var stealth med Norman brannmuren. De var enten locked eller open. Selv med Windows brannmuren får du bedre resultat enn det der. Og for å svare på ditt spørsmål- Jeg vil si AVG er bedre. Endret 18. september 2007 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå