Gå til innhold

Råd til portfolioen min

Anbefalte innlegg

Hei! Har endelig blitt ferdig med et FATTIG design på www.kimmag.net som skal handle om meg, og 3D som jeg holder på med. Hvis det er FOR FATTIG så kan dere være så snill og komme med råd, slik at det kan se finere ut. Vet det ser veldig W95/98 (:lol:) men det er ikke min skyld :p Jeg klarer ikke bedre :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff jeg lagde den jo for et år siden, er den så fæl altså :S *fjerne*

EDIT: Tror du en fin 3D model hadde vært bedre?

EDIT2: fjernet bildet :p ble mer ryddig PÅ EN MÅDA!

EDIT3: Har noen en enkel gjestebok? Der jeg kan se IP og alt? Nuffe.net er litt for barsnlig atm... Mye og stresse med der!

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Hvis du ikke har sett alle alle de 1000000 trådene om "Hvordan lager jeg et bra design" "Hvordan lage slik og slik og slik" trådene, så kanskje du forstår hvorfor jeg kom med den løsningen der!

9529486[/snapback]

Jeg sier ikke at det ikke er OK å velge en template fra DW. Men poenget er at det føles meningsløst å gi kritikk på noe du ikke har gjort selv, men heller en template fra DW.

Gjør noe selv (uansett hvor dårlig eller bra det måtte være), så skal du få en kommentar fra meg også.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig, jeg har heller ikke lyst til og ta en template fra noen andre/programmer og det forstår jeg at du ikke gjør og, jeg er en som har lyst til og ha gleden til og lagd det selv, men det er jo så vanskelig når jeg ikke har en fjerneste ide... Men jeg trur jeg vet om noe nå!

WTF Når jeg presser SHIFT + den vedsiden av spørsmåls tegn for og få den streken over bokstaven kommer "``" istedet wtf :S

EDIT: Ville du hatt lyst til og hjelpe meg Lokaltoget? :innocent:

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Jeg er helt enig, jeg har heller ikke lyst til og ta en template fra noen andre/programmer og det forstår jeg at du ikke gjør og, jeg er en som har lyst til og ha gleden til og lagd det selv, men det er jo så vanskelig når jeg ikke har en fjerneste ide... Men jeg trur jeg vet om noe nå!

WTF Når jeg presser SHIFT + den vedsiden av spørsmåls tegn for og få den streken over bokstaven kommer "``" istedet wtf :S

EDIT: Ville du hatt lyst til og hjelpe meg Lokaltoget?  :innocent:

9532685[/snapback]

Klart. Min konsulentlønn ligger for øyeblikket på 595,- pr. time.

Hvis du vil lære på egenhånd, kan denne tråden hjelpe deg i gang.

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar
Klart. Min konsulentlønn ligger for øyeblikket på 595,- pr. time.

9532694[/snapback]

Synes ikke det var så mye mannen. Min er på 900,- pr. time.

Er det hva du får i lommen, eller hva russ.no får?

9571397[/snapback]

Jeg jobber ikke som konsulent, så det var egentlig mer et spydig svar til trådstarter enn det var et forsøk på å reklamere for mine konsulenttjenester. Ikke aner jeg hva en konsulent tjener heller, det var et skudd i blinde :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...