gurkan Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har kjøpr belkin n1 vision router med i huleste osen connecter jeg xbox 360 til den har brøvd så sei allt. Den gammle linksus router finner den og connecter med ei gang . Har googla opp tips, men finner ingen ting.....HELP plizzzzz?? Og enn ting til har belkin desktop pci nettverkskort også men i vista visser bare hastigheten 54 mps. den skal vise 300 mps.... Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 har du dhcp på den nye? Er ip osv rett i xbox360-konfig? Innstallert rett driver i vista? 300 mps virket som et litt snodig tall egentlig... Lenke til kommentar
gurkan Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) har du dhcp på den nye? Er ip osv rett i xbox360-konfig?Innstallert rett driver i vista? 300 mps virket som et litt snodig tall egentlig... 9523200[/snapback] jupp har dhcp på routeren og den står på . Må jeg kansje slå den av og sette ip i xboxen til 192.168.1.100 ?? Også installert de nyeste driver og oppgradert firmware i routeren. men viser bare 54 mbps og ikke 300 mbps som den skal..:\ Hvis du har ein guide på osen man setter opp manuelt oppset på xboxen og sammkjøring med router. Så kan d hjelpe tror jeg Endret 18. september 2007 av gurkan Lenke til kommentar
bjirn Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvor fikk du tak i ruteren? Jeg finner _ingen_ plass i Norge som selger Belkin N1 Vision... Lenke til kommentar
gurkan Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvor fikk du tak i ruteren? Jeg finner _ingen_ plass i Norge som selger Belkin N1 Vision... 9569648[/snapback] kjøpte den via bestbuy fra usa ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå