kommando Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Noen som har sette denne videoen? Skremmende spør du meg, er dette en pekepinne på hvor ytringsfrihet er på vei i USA? Endret 18. september 2007 av Olag Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Holy fuck! Fikk seriøst lyst til å dele ut føtter, knær og never til samtlige av de politifolka eller hva de var. Campus Police muligens? Lenke til kommentar
Crex Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 det der er bare syykt... også hvorfor i hælvete gjorde ingen andre noe ?? Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Holy fuck! Fikk seriøst lyst til å dele ut føtter, knær og never til samtlige av de politifolka eller hva de var. Campus Police muligens? 9522567[/snapback] Da hadde nok du og fått smake amperens vrede. Men det var litt av en tinfoil-holdning han ungdommen hadde: "There are people that know I'm here. You cant just like, kill me". Hahah, latterlig. :!: "They are giving me over to the government OMG." "they are going to kill me." "if you let go I will walk out" Det hadde du sjangs til i begynnelsen gutten min, du valgte heller å motstå fysisk. Han får nok låne en av Kerrys "purple heart's" Endret 18. september 2007 av Q-melk2 Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Så du mener at ulovlige arrestasjoner er greit, så lenge de har "tinfoil-holdninger"? Lenke til kommentar
Crex Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 ytringsfrihet vettu q-melk... Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Så du mener at ulovlige arrestasjoner er greit, så lenge de har "tinfoil-holdninger"? 9522931[/snapback] Nei, det har jeg ikke tatt stilling til i denne saken så der putter du ord i keyboardet mitt. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 ytringsfrihet vettu q-melk... 9522952[/snapback] Jada, enig med deg. Det jeg poengterte var den hysterisk paranoide holdningen til "offeret". Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hva gjorde han? Uansett synes jeg dette ble veldig feil. Helt sykt. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Såvidt jeg vet, så snakket han i mikrofonen uten at det var hans tur for å spørre Kerry om hans medlemskap i "hemmelige organisasjoner" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvorfor måtte de bruke tazer egentlig? Jeg teller 6 politi på ham på rett før han får smake strøm... Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hva gjorde han? Uansett synes jeg dette ble veldig feil. Helt sykt. 9523010[/snapback] Ifølge Rent-a-cops'ene var det på grunn av "inciting a riot". Han var gjerne litt angressiv og småsprø i toppen, men et opprør? Tja. Lenke til kommentar
kommando Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Hva gjorde han? Uansett synes jeg dette ble veldig feil. Helt sykt. 9523010[/snapback] Egentlig ikke så mye mer enn vist på videoen, han holdt visst ordet litt for lenge. Det er flere videoer på youtube, og en del artikler i amerikanske aviser som kan belyse mer av saken. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Hvorfor måtte de bruke tazer egentlig? Jeg teller 6 politi på ham på rett før han får smake strøm... 9523092[/snapback] For å hindre at han skader enten segselv eller andre. "Tazer" er en veldig effektiv måte å pasifisere noen på. Slik jeg ser det var han ikke villig til å roe seg ned og fortsatte å motså fysisk selv etter at han hadde får håndjern på seg. Se denne videoen, den viser situasjonen etter at han blir eskortert ut av rommet. http://www.liveleak.com/view?i=3ec_1190097717 Endret 18. september 2007 av Q-melk2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Såvidt jeg vet, så snakket han i mikrofonen uten at det var hans tur for å spørre Kerry om hans medlemskap i "hemmelige organisasjoner" eller noe sånt.For denslags forbrytelser mot menneskeheten er vel nakkeskudd et mer passende represalie? Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 "if you let go I will walk out" Det hadde du sjangs til i begynnelsen gutten min, du valgte heller å motstå fysisk. Han får nok låne en av Kerrys "purple heart's" 9522887[/snapback] Det er totalt unødvendig å være så brutal som dette. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Han ble spurt om å slutte, politiet advarte han. Folk som ikke hører på advarsler (ja, de overdrev muligens litt) fortjener ikke bedre. Han var ikke akkurat rolig da de kom bort til han første gangen, var han? Det var kanskje ikke nødvendig å stoppe han, men det var hans egen feil at han ble offer for strømpistolen. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Han ble spurt om å slutte, politiet advarte han. Folk som ikke hører på advarsler (ja, de overdrev muligens litt) fortjener ikke bedre. Han var ikke akkurat rolig da de kom bort til han første gangen, var han? Det var kanskje ikke nødvendig å stoppe han, men det var hans egen feil at han ble offer for strømpistolen. 9523296[/snapback] Hadde du vært så rolig hvis politi ville arrestere deg uten grunnlag i loven? Kan heller ikke se noe til "rioten". Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) "if you let go I will walk out" Det hadde du sjangs til i begynnelsen gutten min, du valgte heller å motstå fysisk. Han får nok låne en av Kerrys "purple heart's" 9522887[/snapback] Det er totalt unødvendig å være så brutal som dette. 9523187[/snapback] Det er langt fra brutalt. Hva skulle de ellers gjort, lagt ham i bakken obiora style? Mange tror tazers er slike forferdelige verktøyer som den elektriske stol. Dette er feil, det eneste som skjer er at musklene låser seg, nesten som en krampe. Det er slik at alle som skal ha en slik tazer selv må oppleve det før de får bæretilatelse, dette for å heve grensen for å bruke den. Se denne videoen, her får en kortvokst liten dame samme behandlingen, frivillig. Hun sier selv at hun har det helt fint etterpå. http://www.youtube.com/watch?v=zLmD6VDxouI Endret 18. september 2007 av Q-melk2 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det er langt fra brutalt. Hva skulle de ellers gjort, lagt ham i bakken obiora style? 9523450[/snapback] Ikke brutalt å tvinge 6 politifolk på han mens de tvinger han i bakken OG skyter han med et støtvåpen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå