Sliper Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei Jeg har problemer med at speedfan ikke får noe som helst data fra HK'et mitt... Det eneste jeg kan bruke speedfan til nå er å sjekke hd temp... Programmet oppdager ingen vifter... Noen som kan hjelpe?? Jeg har et MSI P965 NEO2-FI, P965 hovedkort.... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei Jeg har problemer med at speedfan ikke får noe som helst data fra HK'et mitt... Det eneste jeg kan bruke speedfan til nå er å sjekke hd temp... Programmet oppdager ingen vifter... Noen som kan hjelpe?? Jeg har et MSI P965 NEO2-FI, P965 hovedkort.... 9522494[/snapback] uten at jeg har skjekket så tror jeg ditt HK har sokket AM2. am I wrong? kjenner mange som ikke får speedfan å funke på am2 Lenke til kommentar
Sliper Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Neida Jeg har socket 775... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 ok. noen som hvet hvorfor kompisene mine med socket AM2 ikke får speedfan å virke? Lenke til kommentar
Rasjonell Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 ok. noen som hvet hvorfor kompisene mine med socket AM2 ikke får speedfan å virke? Jeg bruker selv speedfan noen ganger. Speedfan gir meg etterlengtet ro etter perioder med høyfrekvent viftelyd. Problemet mitt derimot er at det er noe bugs med programmet tror jeg. Hver gang jeg bruker Speedfan så klikker pc`en og jeg får bluescreen innimellom. Jeg har sjekket at det ikke er fordi den blir for varm, så jeg tror ikke programmet er helt optimalisert. Jeg leter etter et alternativ til Speedfan, noen som kjenner til noe annet program? Selv har jeg et asus hovedkort. Asn 32 SLI Deluxe 939 sokkel AND 4400. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå