Morex Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Vurderer å kjøpe meg Yamaha RX-V461 og en høyttaler pakke med 2 par Dynavoice F-6 og 1 stk. C-4 Lurer på om noen har erfaring med forsterkeren og som vet om den har hdmi inn/utganger? Har surfet litt etter forsterkeren på nettet, men finner ikke noe skikkeli svar på om den har hdmi. Noen sider står det at den har det og på noen sider står de att den ikke har det. Vil denne forsterkeren klare å drive høytalerene? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Første treffet på google ga meg dette hvertfall: 1080p-kompatibel bildeveksel via HDMI, SCENE-forvalg for perfekt lyd uansett kilde, USB-inngang samt automatisk høytalerinstallasjon. Men det var også den eneste siden som nevnte noe om HDMi... Hvor mye penger har du å rutte med? Lenke til kommentar
Morex Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Ja har søkt litt på google jeg også, men på noen netthandeler står det at den har hdmi og på noen ikke. Så blei litt usikker. Vil ikke bruke mer enn 4000 på forsterker. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Da tror jeg nok CAMBRIDGE 540R v.2 er ett bedre valg til Dynavoicene dine. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Yamaha RX-V461 har HDMI-innganger/utganger. Det vet jeg, for jeg har holdt i en fysisk. Og min forrige RX-V459 klarte fint å dra Dynavoice F-6, så da regner jeg med at 461 klarer det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå