Gå til innhold

Crysis beta batch 4 ute på fileplanet


Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

For dere som klør fingrene av dere for å få prøve betaen:

 

Var å prøvde beta 2 hos en venn tidligere idag, å har bare en ting å si, Det er ikke verdt å betale 250kr for.

 

Den er full av bugs. Å virker som om den ikke vil gå helt glatt. Han har 8800ultra og q6700...

 

Finn frem tolmodigheten og heller vent til den 25 å få mange ganger bedre spillopplevelse for 0kr

 

Bare et tips i fra meg :) Men sikkert noen som ikke klarer å holde seg :p sliter med det samme :p

Endret av Arveen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå virker det som Arveen går inn for å bevise seg selv at han ikke trenger å være betatester. Nå er jeg under NDA men dette stemmer overhodet ikke. Og vil også poengtere en ting til, å være betatester betyr ikke det samme som å teste spillet og ha det gøy. Poenget er å provosere fram bugs for at dere skal slippe å ha de ved release.

Lenke til kommentar

Og foresten betaler man ikke 250 kr kun for å bli med i betaen, et sånt medlemskap har mange andre fordeler, f.eks å få demoer og betaer før alle andre, laste ned i full hastighet. Kommer et par demoer og betaer osv i løpet av et år, så 250 kroner er ikke så utrolig mye.

 

*sorry for dobbelpost*

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

Kan være noe med PC-en hans. Skal ikke se bort i fra det.

 

Vell. 250kr er ikke mye når du ser på det sånn. Men vist man ikke bruker FP normalt, så er det bortkasta å betaler for det.

 

De fleste som har betaen tror jeg neppe spiller for å være betatester, men heller for å teste spillet.

Lenke til kommentar

Dette blir litt off topic, men lurer på en ting angående subscribe hos fileplanet. Hvis man subscriber der henger det sammen med ign og gamespot også da? vet at man kan kjøpe medlemskap hos de to også og mener at de 3 har noe med hverandre å gjøre? eller er jeg på jordet nå?

 

 

Edit: Og Avean, kan du si noe om hvordan spillet kjører på maskina de? eller sier NDA'en deg at du ikke kan det heller? er bare litt nysgjerrig.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Å *HERLIGHET* for et spill! Måtte tvinge meg selv til å logge ut av serveren jeg var på sammen med noen britiske kompiser, siden jeg skal tidlig på jobb imårra. Kan vel ikke si noe mere enn det.

 

Å være FilePlanet subscriber har en del fordeler utenom beta'er da (som allerede nevnt). Har vært medlem der i over fem år og service'en har alltid vært helt upåklagelig. Glem de ofte dårlige server forbindelsene som er satt opp av spillutgivere når man skal laste ned nye patch'er og tilleggspakker. FP er vel en av de få stedene som kommer i nærheten av å makse ut Lyse linja mi, så for min del er det vel verdt den lille abonnement summen.

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...