BioNor Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 De har det minste klart å få Halo3 navnet i mer eller mindre alle nettaviser, gamesites og papiraviser. Tviler på det er noe spesiell blåmandag for MS dette her. Jeg tviler på at det meningen, men MS har vel benyttet seg av litt spesielle markedsføringstrategier tidligere med grei suksess:) Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Nesten garantert en tabbe fra expert sin side, men at det har skapt litt ekstra fuzz rundt Halo3 er ikke umulig Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) ja fean heller , det hadde jeg ikke tenkt på.. jævla bra observert det ass.. f.eks jeg har nå fått enda mer lys på halo 3 enn det jeg hadde tidligere i uken.. grunnen var da at jeg syns ikke halo 2 var et så storslått spill som jeg hadde håpet . og grunnen til at jeg kjøper halo 3 er vell sånn all over pga den deilige online delen. :thumbup gir vell egentlig ikke en pøkk i singelplayet :ph34r for og være ærlig. Edit: Jo da Bear^.. her er 3 til faktisk: :tease D :tease ModEdit: Fjernet overdreven bruk av smileys! Klage gjør du her og ikke i tråden. Endret 19. september 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Eneste problemet er vel at piratkopier blir lagt ut på nettet og i tillegg noen uker før lanseringen. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du klart ikke få enda en smily til i det innlegget ditt PixlFace? Anyway. Var nok en ganske stor bæsj på leggen av Expert dette, og selv om noen heldige fikk seg en kopi av Halo 3 tror jeg ikke dette har økt etterspørselen av spillet. Halo 3 har vært ganske profilert i det siste på det aller største sidene og det har vært mye svirring rundt det i en god stund så tror ikke dette stuntet har noe å si for etterspørselen av spillet. Har i alle fall ikke fått meg til å sikle noe og lagt planer for utecamping og hele pakken for å få en kopi av spillet. Sikler mer til Mass Effect enn Halo 3, og Mass Effect er forhåndsbestilt for lenge siden. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Verken noe spesiell tabbe, eller noe planlagt. Det var bare noe som skjedde. Alt er ikke så svart-hvitt i virkeligheten som media gjerne skal ha det til. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Eneste problemet er vel at piratkopier blir lagt ut på nettet og i tillegg noen uker før lanseringen. 9522386[/snapback] Det er ingen piratkopi utgitt på piratscenen enda. Men det kommer nok snart, uansett vg skrev att det hadde skjedd. Men det har det ikke. Nforce er number one på og liste hva som skjer, og gutta der har ikke slått opp noe halo3 enda. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ikke vanskelig for utgiverne å se hvem piratverjonen kommer fra da. Bare å bla litt i kvitteringene til Expert det. Dessuten er ikke piratkopiering så veldig utbredt på konsoller, så tror ikke vi vil få noe særlig med reaksjoner. I og med at forhåndssalget av spillet er av det største noe sinne, har ikke MS noe å klage over. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ikke vanskelig for utgiverne å se hvem piratverjonen kommer fra da. Bare å bla litt i kvitteringene til Expert det. 9525004[/snapback] Du mener Microsoft skal ta seg en tur nedpå expert i Stavanger, spørre om kvitteringene til alle som har kjøpt Halo 3 før 26. sept ( ) for så å finne ut hvor de bor, dermed ransake hjemmet deres... Eller noe sånt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det står vell ikke navn og adresse uanz når man kjøper spill Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Men så var vel piratkopien ikke eksisterendes, og de profesjonelle journalistene i VG klarte jo også å nevne at piratkopien var fra en amerikansk versjon av spillet. Derfor tviler jeg på om kvitteringer fra Expert i Stavanger vil hjelpe noe særlig. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Å tro at dette er et ledd i markedsføringen av spillet blir for dumt. Ingen spillutviklere som vil slippe en fullversjon av ett spill til kun noen få. Sjansen for at det kommer i de gale hendene før utgivelsen blir veldig mye større. Det som derimot er et GENIALT markedsføringsstunt er det centrebet har gjort. Nemlig å utrope Brann til seriemestere og utbetale premien til alle som har vedda på Brann som seriemestre i 2007, selv om et annet lag skulle ta dem igjen. De fikk bred nyhetsdekning på dette, og i aller verste fall så koster det dem kun de pengene de har utbetalt til Brann folkene. Men en reklame som de har fått de siste dagene ville kosta mye mer hvis man gikk til et reklamebyrå for å få den samme gjennomslagskraften... thehazen: Å bruke kun nforce som informasjon blir for tynt, de er langt ifra best på oppdateringer på alle plattformer. En kombinasjon av flere ,swedupe,er et annet sted, gir et langt bedre bilde av situasjonen. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg har god koll på en del private trackere, og newsgrups. Altså, om en piratversion er ute i private pirat områder, så gjelder ikke det som OMG HALO3 UTE PÅ NETTET, fordi ikke hvem som helst kan få tak i det via sånt. Men uansett, Det er ute nå på en privat tracker. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det var kun tabbe av lokale Expert- butikker, og ikke noe pr. stunt antar jeg. Men Microsoft fikk jo ihvertfall masse gratis omtale rundt spillet. Når slike spill og filmer kommer inn på hovedlageret er eskene merket med release dato. Dette får jo også butikkene vite om, men glipper kan skje og vil skje. Skjedde jo glipper rundt lamseringen av nyeste Harry Potter boken også. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 All PR er god PR som kjent... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ikke planlagt, men selvsagt tjener både MS og Expert på dette ved den offisielle lanseringen. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Eneste problemet er vel at piratkopier blir lagt ut på nettet og i tillegg noen uker før lanseringen. 9522386[/snapback] Det er ingen piratkopi utgitt på piratscenen enda. Men det kommer nok snart, uansett vg skrev att det hadde skjedd. Men det har det ikke. Nforce er number one på og liste hva som skjer, og gutta der har ikke slått opp noe halo3 enda. 9524871[/snapback] Bare for å irettesette, nForce er laaaaaaangt i fra "number one" på hva som skjer. Om det hadde lekket på nett 2 uker før release vet jeg ikke om hadde hatt mye å si.. De fleste spiller vel dette på nett, og blir man vel banned, right? Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Og så kan du lese litt lengre opp att jeg følger fint med på andre steder, og att jeg fortalte att det er ute på privat tracker nå. Og grunnen til att jeg tok NForce er fordi om det er der så er det tilgjengelig for alle, hvilket private trackere og andre miljøer ikke er. LES. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 expert lanserer også filmer på ukesvis før releasen på dvd. Har kjøpt en del filmer før release på expert ^^ Lenke til kommentar
deleder Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Og så kan du lese litt lengre opp att jeg følger fint med på andre steder, og att jeg fortalte att det er ute på privat tracker nå. Og grunnen til att jeg tok NForce er fordi om det er der så er det tilgjengelig for alle, hvilket private trackere og andre miljøer ikke er. LES. 9527363[/snapback] Nå er vel heller ikke alltid private torrent trackere heller alltid "nummer 1". God kveld:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå