Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skal selge bil hva trenger jeg?


huldal

Anbefalte innlegg

Har akkurat annonsert bilen min, og ønsker og ha "alt" klart for en raskt overtakelse av bilen. Hva skal fylles ut og sendes etc... Håper noen tar seg bryet med og poste en link eller forklare........ Kunne funnet ut dette selv, man har mye og gjøre dagene som kommer.... På forhånd stoooor takk....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AutoDB.no <- gratis

 

grei side, jeg ble kvitt min Sierra der på 3 timer.

 

ha klar en kontrakt, hvor kjøper kan skrive inn sitt navn, og du signerer avtalen, mens kjøper ser på/er der.

 

Kontrakten: vær så ærlig som mulig, er det noen feil med bilen, skriv det i kontrakten om hva som er mangel, og hva som bør fikses, gå over med kjøper, og be han eventuelt legge til andre feil som du kanskje har oversett.

Og skriv gjerne i kontrakten "selges slikt den er".

 

De fleste nye vognkort har eierskifte del med, som kjøper sender inn til biltilsynet.

 

Mener dette er hva som skal til...feel free to correct me :-)

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar

Helst bør det fylles ut 2 salgsmeldinger, da både kjøper og selger bør ha en hver.

Du beholder salgsmelding på vognkort del 2 og leverer denne inn, og kjøper får med seg en dere f.eks har printet ut fra nett.

Dette for sikre at det blir levert inn salgsmelding, da litt for mange fyller ut en melding og får en papirsuppe i ettertid med "jeg trodde kjøper gjorde dette for 3 år siden". :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...