Gå til innhold

Beste LAN spill?

Anbefalte innlegg

du kan ikke spørre om det da...kommer jo litt ann på hva folk liker...

det har blitt nevnt mange spill her de er gode i nettverk og det er populære spill... finnes mange andre bra spill også...vet ikke hva du er ute etter likssom..... c&c spill,,, starcraft/warcraft, quake/unreal , civ/sim city ... :p sims (haha) osv :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bf1942 er noke av det kuleste man kan spille på lan. eg og ein kamerat spilte det nesten i 3 dager i serkk ( med fleire av og til) :lol:

. men UT2003 er også ein stor kanidat som NR1 lan spel. :roll:

men no må ditta møkka spele CS snart dø ut :evil::grumpy::evil:

Lenke til kommentar
Skriver dette en gang i uken her på forumet ,men

Tactical Ops er nummer 1 .

Er ikke enig i at TO er nummer 1 når det gjelder spill over LAN, men når man snakker om spill med et enkelt, ensformig og kjedelig gameplay (spill som utrolig nok er veldig gøye), er jeg helt enig at TO er på topp. Vet ikke hvorfor, men det er noe som gjør Tactical Ops så mye gøyere enn CS. For folk som liker CS, men som aldri har prøvd TO: Prøv det i det minste, om det ikke overvinner CS, så er det verdt en titt!

Lenke til kommentar

BF1942 og Codename Eagle. Spesielt når det er forholdsvis små LAN parties hvor man kjenner alle, og alle sitter nærme hverandre. Jeg holder på å le meg ihjel hver bidige gang jeg spiller CE eller BF1942, det skjer alltid noe morro (spesielt i CE, som bøgger mer enn noe annet spill). Spesielt morro var det i CE da flyet mitt gikk tom for bensin og jeg gikk ut på vingen og fylte opp tanken for å deretter sette meg inn igjen og fly videre (dette var i mid-air mind you!), jeg har aldri ledd så infernalsk høylytt av noe spill før eller siden den gangen :rofl: (eller den gangen en på motstanderens lag prøvde å meie meg ned med et digert fly, og jeg hoppet elegant inn i flyet når det var nærme bakken uten at han visste om det :lol:)

Lenke til kommentar
Shadow warrior ja! Konge spill. Hvor gammelt er det egentlig ?

Det er fra 1997. Du får nesten google deg fram til et mer nøyaktig tidspunkt. ;)

Hva søren skjedde her ? Fikk opp, "cannot send message eller no slikt" ,og plutselig har jeg 3 stk hvor ingen av dem kan slettes

Har skjedd meg også, det der. Wierd. Jeg oppdaterte tråden noen ganger, så fikk jeg slettet #3, så gikk jeg inn og endret #2, og da fikk jeg valget 'Slett denne meldingen" elns.

Edit: Nå fikk jeg meldingen 'Error: Failed to send mail' elns. Men postingen er da her? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...