Singularitet Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har en Acer Aspire 5040 laptop. Kan ikke finne at jeg har Blåtann på den, når jeg trykker på blåtannknappen i front kommer det opp "No Device" på skjermen. Er det drivere jeg ikke har, eller er det ikke noe blåtannhardware på maskina?? Kan ikke finne blåtann under Kontrollpanel. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 1.: sjekk kjøps kviteringen, er den like detaljert der som Dell's så skal det stå BT / Bluetooth eller Blåtann enhet. 2.: om du snakket med selger og sa du skulle ha dette, ring respektive kundesenter avdeling for utsalgs sted og informer om dette, med Dell maskiner kan folk sette inn enheten selv, er usikker på om maskinen din må inn på service for installasjon om dette, denne infoen får du av kunde senteret. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er ikke så sikker på at denne PC-en har bluetooth.. Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Takker for svar, jeg får ringe sjappa i morgo. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Han sier jo at han trykker på bluetooth knappen, dah?? Så lenge den har bluetooth knapp burde den ha bluetooth.. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ei venninne av meg har same problemet. Har BT-knapp og kjem "no-device".. Er det nokon her som har fiksa det? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Han sier jo at han trykker på bluetooth knappen, dah?? Så lenge den har bluetooth knapp burde den ha bluetooth.. 9522222[/snapback] ikke nødvendig vis, hadde en PC med en slik knapp, men den hadde ikke noen bluetooth radio, så måtte kjøpe en... Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 LoL, høres ut som en idiotisk måte å selge bluetooth device på.. Lure kunder? Jaja.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Samme med Dell, du bestemmer selv om hva du vil ha i maskinen, så vil du ikke ha BT, så får du det ikke, men funksjonen er der fremdeles (Fn+F2), eller egen knapp. standarlisering er tingen....billigere og lage en maskin med samme chassie til alle maskiner, enn og lage 2 chassies. Lenke til kommentar
SuperWay Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Tror jeg har samme problemet med en Acer laptop her også, har knapp for både blåtann og trådløst kort og klikker jeg den får jeg bare opp "No Device" meldingen og jeg vet det er både blåtann og trådløst kort på PC-en. (kan ikke bruke det trådløse kortet pga dette. finner ikke nettverk jeg vet er der) Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 På noen modeller har Acer BT-knapp ja, men den har ikke BT-brikke i PC-en. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Enten er det jo defekt, eller så ingen driver eller så har den bare ikke de funksjonen, "No device" betyr no device, har også en stygg knapp med 3G og "blåtann" men kommer bare no device, fant ut at det betyde at har ingen av dem:P Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Den har ikke den funksjonen. Acer har egentlig svært få laptoper med BT, hvertfall de under 10000 kr. Det enkleste er å kjøpe en BT-USB på Clas Ohlson for en 200-lapp. Endret 18. september 2007 av Glenn Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er dårlig å skrøyde på seg den knappen da;)(altså av Acer) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 De gidder ikke lage forskjellige kabinetter til de med og uten blåtann. Så enkelt er det. Står det der hvor du kjøpte den at den har blåtann så skal den ha det. Står det ikke går man ut ifra at den ikke har det. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er litt sløvt. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 LoL, høres ut som en idiotisk måte å selge bluetooth device på.. Lure kunder? Jaja.. 9522261[/snapback] Jepp,dette er svindel på høyt plan,ring TV2 Hjelper Deg og FBI ! Ærlig talt,lille venn,samme kabinett brukes til flere notebook-modeller.....hvorfor lage 3 forskjellige kabinetter til 3 forskjellige modeller,når man kan bruke det samme kabinettet ?? Lenke til kommentar
SuperWay Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 er det bare meg eller har dette blitt en diskusjon over hvorfor acer har BT knapp istedet for å hjelpe Singularitet med problemet sitt? Jeg vet jeg har både trådløst og blåtann fordi begge funka helt fint før jeg installerte XP for å komme meg bort fra Vista. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Har en Acer Aspire 5040 laptop.Kan ikke finne at jeg har Blåtann på den, når jeg trykker på blåtannknappen i front kommer det opp "No Device" på skjermen. Er det drivere jeg ikke har, eller er det ikke noe blåtannhardware på maskina?? Kan ikke finne blåtann under Kontrollpanel. 9521947[/snapback] Du har ikke Bluetooth-enhet i maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå