just-in-box Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 hei! jeg har planer om å kjøpe meg lommelerke men ikke en dyr (så det ikke er så farlig å miste denn) jeg så en på clasohlson med 4 shot glass til 98.- det var billig men så lurer jeg på om noen vet om noe billigere ? lurer kansje på om de har på europris men har ikke sjekka! jeg vil ha en billigst lerke så jeg har mer å bruke på drikke! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 tviler at du får noe serlig billigere med mindre det er et markets dag der du bor, eller en sån araber shappe som selger all slaks drit...... mitt råd gå for den, med mindre du drar til polen for å kjøpe en lommelerke for 20 spenn Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tja, du kan sjekke i noen bruktbutikker, så kan du kanskje finne en som faktisk er litt fin også, i stedet for den kjipe på Clas. Evt. Ebay om du gidder det, billig nå som dollarkursen er så lav. Men det gidder du sikkert ikke, så da går du for Clas. Lenke til kommentar
Badon Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jernia har lommelerke.. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva er lommelerke på engelsk? Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hva er lommelerke på engelsk? Hip-flask Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Velllyy nice. Tusen takk iggipop Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Biltema, 40kr elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå