EvenEleven Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hey, jeg har hatt et program før som ga deg license til alt du skaffer. Jeg har lett i gratis program tråden etc men fant ikke noen ting. noen som veit om noe bra? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 hvis det er snakk om å finne lisenser til programmer du har installert og har lisens på, men har f.eks. mistet dem. så kan jeg anbefale SIW (System Information for Windows) som stort sett finner ut det meste som er vert å vite om PC-en din. hvis det er snakk om å finne piratlisenser på programmer så er ikke dette stedet å spørre. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 dette lukter muffens Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Det programmet jeg har funnet fant jeg på diskusjon. Det gir licenser til filmer etc, tenker ikke office pakke programmer etc. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 lisens til filmer? her trenger jeg litt forklaring... Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Noen porr filmer krever license og denne programvaren fjerner det:) Hele slute skumle mørke sannheten Lenke til kommentar
mafia-slayer Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Skal du ha lisens på filmene du laster ned? Det trenger du ikke.. Men det lukter litt illegale saker her Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 noen trenger det. ' Lukk nesa. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Stenges trur denne tråden går veldig mot rødt iforhold til retningslinjene, spesielt punkt 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg