Laffe Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Heisann.. som sagt så trenger jeg en liten hjelp. Jeg skal lage avis men jeg får f.eks "201p0" men jeg skal ha "201 mm" det står po bak alle tallene.. (margins og page size) Vi gikk igjennom det på skolen, men nå husker jeg ikke det.. det var et eller annet jeg måtte gjøre for å få mm isteden for p0 p Takk Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Måleenheten "Picas" står som standard i InDesign CS3, og du kan lett bytte ved å gå til Edit->Preferences->Units & Increments og sette "Horizontal" og "Vertical" til Millimeters Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Eller evnt. bare fjerne p0 og skrive mm bak tallene isteden. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Da vil vel fortsatt Picas komme igjen som standard neste gang? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ja, men hvis man er for lat til å endre det i preferences, så er det en måte å gjøre det på. Evnt. hvis man er vant til picas, men får oppgitt mål i mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå