Mestro Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Vi skal nå ha filmprosjekt på skolen i kunst & håndverk i perioden høstferie-jul. I den anledning kunne jeg trengt litt hjelp! Vis noen har noe erfaring rundt dette så hadde det vært fint. Prosjektet vil være med rundt 5-8 personer og tema vil trolig være en dokumentar. Siden jeg ikke har vært hold på så mye med og lage film før så har jeg litt erfaring rundt film produksjon osv. Dette er av forskjellige grunner, en av dem er at min far har jobbet i film bransjen i 25 år og han har erfaring som han har videreført til meg, via turer med han på jobb osv. Det jeg trenger hjelp til er som følgene: - Tips generelt - Teknisk tips (hva er mulig og få til) - Tema Jeg tar gjerne imot andre tips også som kan hjelpe meg. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Ja, sant men siden vi ikke har fått oppgaven enda synes jeg det er vanskelig og lade en bedre emne-tittel. har nå redigert på posten og håper du blir fornøyd. Endret 24. september 2007 av Mestro Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Siden det er tips du ønsker, så kan du kanskje implementere det ordet i emnefeltet. Da blir det beskrivende. Også det du har forandret det til er lite beskrivende, det er bare en opplysning om at noen skal lage film på skolen. Tråden din er litt feil plassert. Hvis du kikker litt nærmere på underforumene her på akam, så vil du se at det finnes et eget underforum for video og filming. Jeg vet ikke om de folkene derfra ferdes på disse sidene, men jeg vet i alle fall hvor de leser mest tråder. En flytting av tråden til riktig adresse kan nok være lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå