hansmariusb Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Skal kjøpe meg nytt headset og trenger derfor litt hjelp. Har sett litt på forumet her og virker som om at folk ikke liker Skullcandy noe særlig, har ikke testet de selv så kan ikke uttale meg noe om dette. Jeg synes at utseende til Skullkandy er kult. Det jeg skal bruke headsettet til er å koble til PC (barebone og bærbar), mp3spiller og evt H&K anlegget. Skullcandy TI Sennheiser HD 280 Pro Noen som kan si noe om disse to? Jeg skjønner jo at Sennheiser vil gi meg bedre lyd , men er det verdt penege om dere skjønner? Vil jeg merke såpass forskjell til mitt bruk? Evt om dere har noen andre headset til ca samme pris..? Lenke til kommentar
lupah Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Google på Headphone reviews, kanskje du finner noen! Jeg har et par Beyerdynamic DT 770 Pro som jeg er veldig fornøyd med, men de er kanskje utenfor din prisklasse? Lenke til kommentar
hansmariusb Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Ja, skal gjøre det. De ligger nok dessverre litt over min prisklasse Ingen her som har noen av de jeg pastet over og vil gi en kommentar? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Sennheiser HD555 sier jeg bare. De er knallgode, og absolutt verdt prisen. Lenke til kommentar
hansmariusb Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Noen som har testet AKG K-101 ? AKG K-101 HD555 gir bra lyd assa? Og funker bra til mp3spiller, bærbar og anlegg? Lenke til kommentar
hansmariusb Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 ingen som har peil på et kjempe bra headset til rundt 800 spenn?? Som er testet og man er fornøyd med? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) HD555 gir veldig bra lyd for pengene. De funker knallbra på PC-en og anlegg, men til mp3 bruk kan de bli for tungdrevne. Endret 1. oktober 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå