Totentanz Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg kjøpte nylig en D-Link DKT-410-router. Etter drøyt 20-24 timer bryter forbindelsen helt (finner som regel nettet inaktivt etter arbeid). Det nytter ikke å ta en omstart av router, så jeg logger meg som regel helt av, forbindelsen fungerer da igjen (det virker som om dette skjer regelmessig). Er dette noe jeg kan overstyre i routeren min, har nedenstående data betydning? Computer Name IP Address MAC Address Expire Time pc ip 00: 16 Hours 29 Minutes Revoke Reserve Endret 18. september 2007 av Totentanz Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg har virkelig blandet erfaring med D-Link. Routerne har fungert greit for meg, men en switch jeg hadde varierte mellom fjellstabil i timesvis og helt håpløs på alle måter. Men siden dette er en router ville jeg prøvd å oppgradere firmware om det finnes en nyere versjon enn den du har. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har opplevd en del merkelige problemer med D-link utstyr (dog har de et par modeller som har vært stabile) Hvor gammel er routeren? Har du oppgradert til siste firmware? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå