¤vekst¤ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Finnes det i det hele tatt en bra skjerm til alt dette? Jeg har lest masse tråder om Samsung CW og BW og LG WTQ-SF. Det er umulig å få ut av folk hva som er best, ettersom alle har forskjellige meninger. Finnes det i det hele tatt en proff test av disse skjermene? Som lyd og bilde f.eks? Jeg er perfeksjonist og vil gjerne ha bra skjerm til foto og spill hovedsakelig. Altså høy oppløsning og bra fargegjengivning... Lenke til kommentar
dup Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvis du er perfeksjonist og krever både perfekte farger og rask skjerm, så tror jeg ikke du blir fornøyd med noen skjermer i denne klassen! (22") Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Dup, den der skal du få lov å utdype. Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Dup, den der skal du få lov å utdype. 9528585[/snapback] Du har et veldig likt oppsett på PC-en som jeg selv skal bestille: Q6600 @ 2,4GHz , 8800GTS 320MB, Corsair 2x2GB 800MHz, Asus P5KC Corsair Samsung T166 500GB Fungerer 8800GTS 320MB og Q6600 greit til de beste spilla? Jeg er ikke stinn av gryn Endret 19. september 2007 av AndySimmons Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Fungerer som bare det skal jeg si deg! Men skal du opp i høy oppløsning kan det lønne seg med 640mb versjonen, om ikke er det waste of money. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Dup, den der skal du få lov å utdype. 9528585[/snapback] 22" Er et slags "nisje"-produkt som har kommet, de selger på at de er større enn 20", men samme pris. Men for å få til det må de jo hente inn den prisen, og det går ut over kvaliteten i form av TN-paneler. 20" har *VA og (S-)IPS paneler, som er betydlig bedre. TN-paneler har den fordelen at det ser bra ut på papiret, og er billig. Ellers så er *VA og IPS å foretrekke. Før så var *VA like dårlige som TN, men de har utviklets såpass mye at de har begynt å passere IPS-teknologien som ikke har utviklet seg mye de siste to årene. Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Dup, den der skal du få lov å utdype. 9528585[/snapback] 22" Er et slags "nisje"-produkt som har kommet, de selger på at de er større enn 20", men samme pris. Men for å få til det må de jo hente inn den prisen, og det går ut over kvaliteten i form av TN-paneler. 20" har *VA og (S-)IPS paneler, som er betydlig bedre. TN-paneler har den fordelen at det ser bra ut på papiret, og er billig. Ellers så er *VA og IPS å foretrekke. Før så var *VA like dårlige som TN, men de har utviklets såpass mye at de har begynt å passere IPS-teknologien som ikke har utviklet seg mye de siste to årene. 9529498[/snapback] Smart å kjøpe 20" istedet for 22"? Bedre kvalitet og oppløsning i forhold til størrelse? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Stiller meg litt skeptisk til den påstanden der. 20" widescreen er forøvrig helt forferdelig spør du meg, blir alt for smal. Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Stiller meg litt skeptisk til den påstanden der. 20" widescreen er forøvrig helt forferdelig spør du meg, blir alt for smal. 9543916[/snapback] Har du en skjerm selv du er fornøyd med? Slik som Samsung CW etc? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Har testet en del 20" og 22" widescreen. 22" er mye bedre når det gjelder wide. Men akkurat selve bildekvaliteten kunne jeg ikke sammenligne da det var skjermer at to helt forskjellige kaliber. Endret 25. september 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Har bestilt en 226CW, men har testet en del 20" og 22" widescreen. 22" er mye bedre når det gjelder wide. Men akkurat selve bildekvaliteten kunne jeg ikke sammenligne da det var skjermer at to helt forskjellige kaliber. 9544395[/snapback] Skjønner. Jeg avventer en liten anmeldelse fra deg når den kommer? Spill, tekst, foto osv? Hadde vært konge om du kunne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå