Lommiss Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Opplever en rekke problemer med Vista, et par spill jeg sliter med å få spilt! Så jeg lurer på hvordan prosedyren er om jeg vil dualboote med XP og Vista, og hvordan jeg gjør dette? Og trenger jeg da to harddisker? ://Lommiss Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du kan installere Vista på en egen partisjon og la XP partisjonen være urørt. Er ikke sikker på om du kan installere XP etter Vista. Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Arghh dobbelt posting. Endret 18. september 2007 av Gaervern Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Ok... Så hvis jeg avinnstalerer Vista, innstalerer XP også Vista igjen, så går det? Men jeg har jo bare en harddisk men det gjør ikke no... Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du kan bruke vista til å dele harddisken opp i flere partisjoner først. Søk på partisjonering i kontrollpanelet, så finner du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå