StaBBer Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Skulle ta et kjapt virus-søk på maskinen, noe som tok mye lengre tid enn forventet. Det tok meget lang tid å scanne gjennom Java-mappene. Jeg tuller ikke når jeg sier at bare det tok 20 minutter, og at det var titusener av filer bare i Java. Kan jeg fjerne noe av dette? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ja, du kan fjerne alt, men da kan du jo ikke bruke java... Men fjern den største, Java SE Development Kit, den trenger du bare hvis du skal lage java-programmer selv. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 bruk dette programmet, den sier ifra alt som er utdatert og kan slettes: https://psi.secunia.com/ lykke til Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Takk. Trenger development, siden vi driver med java-programmering på skole nå. Hva om jeg fjerner alt bortsett fra development? Skal ta en titt på den linken din gaggen. Endret 18. september 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå