walestr Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Hei Hva slags program skal jeg bruke for hjemmeside...Har frontpage , men syntes ikke det er greit å bruke... Noen som har forslag til enkle greie program som gjør ei fin side.... Roger [email protected] Lenke til kommentar
Espensi Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Dreamweaver 4 er et meget greit progam. Enkelt å bruke, med enormt mange fler muligheter enn frontpage. Vet ikke helt hva det koster nå, men sannsynligvis ett par tusen Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 greit å bruke flash å, mye kule effekter.vist du synes det er vanskeli kan du bruke swish. Adobe photoshop må du ha vist du skal lage proffe bilder. Lenke til kommentar
Combat Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 ja, Dreamweaver 4.0 syns jeg er bra(har ikke helt lært meg å bruke den skikkelig enda), ellers har jeg prøvd ACE html, likte den veldig godt også,( Ace har foresten kommet med en ny siden den gang: AceHTML 5 Pro 5.0 ,den har jeg ikke prøvd),man kan jo heller ikke glemme CoffeeCup sin da: CoffeeCup HTML Editor 9.0 det spørs jo hvor mye kronasjer du er villig til å legge i en HTML-editor også? du kan laste ned trial versjoner av disse (i alle fall de to siste) her: http://netpower.tucows.com/htmledit95.html lykke til :smile: Combat ---------> OUT! [ Denne Melding var redigert av: Combat på 2002-01-03 17:36 ] Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Notisblokk er da kult til å mekke hjemmesider (og alt anna) i? (Ikke mobb nettsidene mine. Skal lage nye snart! ) Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 HTML-kit er bra, men ikkje 100% stabil. Lenke til kommentar
Combat Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 hei jeg kom på en til, denne er heller ikke værst: W3e 2000 9.1.3 (ja den heter det ja:)). Men det beste er at den er helt gratis og så er den ikke større enn 1,7Mb (kjekt for de med modem og isdn :wink: verdt et forsøk, ikke sant? kan lastes ned fra samme siden Dvs : http://netpower.tucows.com/htmledit95.html Combat ------------>OUT! Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Lær deg html da man og bruk notisblokk . Forøvrig bruker eg : Notisblokk, Frontpage XP, Flash 5, Dreamweaver 4, Fireworks 4, Ulead photo Explorer, Paint og snart Adobe photoshop... Og Lview :smile: Fin samling det ... helde til mitt bruk Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Jeg bruker Notisblokk og Photoshop 6 (pluss evt. 3d-programmer hvis det behøvs). -- Papirpose http://www.papirpose.com Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Jeg bruker Macromedia Flash 5.0, MM Dreamwaver 4 , Adobe Photoshop6.0/Imageready, 3DS MAX og Namo webeditor.. Hvis du er ganske ny i gamet så tror jeg det beste er å bare lære seg flash med en gang....det er rett å slett bare kewlt... men du må jo alltids ha noen grafikk programmer ved siden av......eneste som er litt kjedelig er at det koster penger da..men det finnes jo utveier i disse dager som er litt billigere....ikke det at jeg anbefaler det.....men jeg tror ikke det finnes en eneste på dette forumet uten ett pirat kopiert program,spill eller mp3.. Nå kommer det sikkert en eller annen nisse å.... jeg har ikke det...JO det har du.... Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 du får mest sannsynlig de fleste programmene i trial versioner hvis det skulle holde, eller bruker de ikke helt nyeste versionene å være med i pc-blad osv. Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Til hjemmeside laging må du teste Dreamwaver 4 og Frontpage XP, Dei to sammen med en del andre prog. som flash, fireworks +++, da kandu få deg ei sjikkeli konge side! Lenke til kommentar
walestr Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Hei Takk for mange gode forslag....Har kjøpt boka HTML for dummmies...Og begynner å lese. Roger [email protected] http://www.walestrand.8m.com Lenke til kommentar
Psyc0re Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Dreamweaver 4 ultra dev er stili ! bruker det selv. verdt et forsøk i hvert fall .... mye bedre en front page også ! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Hei! Eg bruker notpad eller ein annan tekst editor.. Da har eg full kontroll over kodane.. Noko eg vil seie angåande flash sider er at ikkje overdriv.Eg synest ikkje det er kult å komme til ei side med mykje flash effekter.. Eg liker det enkle design.... Og stil reint.. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Trenger du tips, script eller noe annet til din hjemmeside? http://www.webdesignskolan.com ALT GRATIS Lenke til kommentar
Razul Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Jeg jobber profesjonelt med hjemmesider, og bruker Dreamweaver 4. Et bra program, men det krever en nogenlunde rask PC for å kunne drive på effektivt. Du finner forresten et forum for hjemmesidespørsmål på http://www.webcider.no/pangaea/messageboard/. Lenke til kommentar
dilldall Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 TextPad er et helt genialt program. - ikke koster det noe heller (shareware). FrontPage osv kødder til og slenger inn så mye grisete kode at man kan spy av mindre. UltraEdit er også fint. Liker "save as ftp" funksjonen deres. Litt synd MS ikke har lært seg HTML enda. Sitter med Visual Studio oxo, og merket fort at jeg åpnet htmldokumentet mitt og den smalt inn i designview. Standard da er nemlig at dokumentet formateres, no som sikkert kunne vært vel og bra hadde det ikke vært for at formateringen var feil og at jeg måtte gå gjennom all koden manuellt etterpå og endre tilbake... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå