Bretleon Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Hei, etter at den ene sata disken min gikk istykker, og jeg innstalerte vista på nytt får jeg ikke lengre lov til å innstalerere små programmer som jeg brukte før ( winrar, daemon tools, ) .. det kommet med en gang en feilmelding. Det står APPCRASH i tileggesinfoen. Jeg har skrudd av uac men det hjelper ikke.. noen tips!? Endret 18. september 2007 av Bretleon Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 last ned på nytt, virker som om det er noe galt med filene. du har kjørt Windows update? Lenke til kommentar
Bretleon Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Ja, windows uppdate er kjørt, men samme problemet.. lastet ned nye versjoner av filene også... prøvd å kjøre som admin også... Jeg får derimot innstalert skjermkort driverer og lydkort drivere... Lenke til kommentar
Bretleon Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 kan det ha noe å si at jeg har mitt system i raid 1 ( mirror) men før var det raid0 (stripe) skjønner ikke helt at det har noe å si men... Lenke til kommentar
Bretleon Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Ok, dette er sjukt... jeg lastet ned firefox og videre ned de samme programmene som jeg nylig lastet ned med explorer 3.4 ganger.... og vips så funket de.... Lenke til kommentar
mafia-slayer Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Vista støtter ikke ActiveX så du må "godta" at maskinen laster ned. Det vil komme ne liten popup under fanene i IE v.7 som jeg bruker i allefal.. Men under adresselinjen i allefall. Den trykker du på og godta eller tillat, så prøver du og laste ned på nytt.. EEDIT: eller bare prøv mange ganger, det funker også Endret 19. september 2007 av mafia-slayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå