Gå til innhold

Skjerm med SCART-utgang?

NicoHasa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du VIL ikke se PC via SCART. Sånn er det bare. Om du vil ha færre skjermer så går du til innkjøp av LCD TV og kjører PC-en på den. Evt. Kjøper en av Dell sine 24" skjemer (eller andre som har komponent inn (Wii))

9521570[/snapback]

Sålenge jeg får kobla wii-en til skjermen, greit for meg :p

Men om du skal ha skjermoppløsninga på en pc på en tv, så er vel det en del dyrere?

Og kan noen hjelpe meg med å se hvilke innganger som er på de forskjellige skjermene på dell? Finner ikke noe om det...

Edit: Fant det...

Bare idiot-test her for å sjekke om jeg har forstått det...

http://accessories.us.dell.com/sna/product...19&sku=320-5647

Denne skjermen kan jeg koble wii-en til, ja? (Og hva er forskjellen på Connector Type og Other Connectors?)

Edit2: Om noen tilfeldigvis vet det, kan man kjøpe fra Dell USA i Norge? dell.no har jo 1/10 av utvalget...

Edit3: Om noen evt. vet om noen billige komponent-inn-skjermer, si'fra! Alt jeg finner er 7-8k... Satsa på å finne noe litt lavere enn det

Edit4: Glem det, har gitt opp komponent inn skjerm.

Endret av NicoHasa
Lenke til kommentar

Jeg har ikke Wii, men har forstått det slik at du kan få kjøpt kabelovergang til bl.a. composite (RCA plugg).

Det må da være en mengde skjermer på markedet som har slik composite interface (RCA). I så tilfelle skulle det være helt unødvendig å bestille noe fra USA, men isteden kjøpe det fra "hvem som helst" ?

Lenke til kommentar
Jeg har ikke Wii, men har forstått det slik at du kan få kjøpt kabelovergang til bl.a. composite (RCA plugg).

Det må da være en mengde skjermer på markedet som har slik composite interface (RCA). I så tilfelle skulle det være helt unødvendig å bestille noe fra USA, men isteden kjøpe det fra "hvem som helst" ?

9546057[/snapback]

Så litt etter skjermer med composite-inngang, men fant veldig lite, beklagligvis. Alle jeg fant var 8k e.l.

Men om jeg kjøper en LCD-tv, da trenger jeg vel en eller annen spesialkabel for å koble PC-en til skjermen. Idé om hvor jeg kan skaffe det, og trenger PC-en en spesiell utgang, eller holder det med vanlig VGA-utgang?

Og selfølgelig mente jeg SCART-inngang :p

Endret av NicoHasa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...