Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Korleis er rettighetane mine i denne saken?


Nutjob

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Eg kjøpte ny sykkel hos forhandlaren Oddgeir Havnen(Havnen Pro-Tuning i Lærdal) for sirka 1 år siden. Sykkelen gikk fint osv. helt til den hadde stått i garasje heile vinteren. Etter vinteren og heile sommaren 07 har eg brukt ein halvtime på å starta den. Sykkelen har våre inne hos forhandler for 3.gang i går for å fikse feil. 1.gang fordi den ikkje starta i det heile tatt og fordi frambrems hadde lekkasje(fekk på garanti, men ikkje det med starten). Så pappa la ut 200kr på at forhandler skifta plugg, starta den samt skifta dyse. 2.gangen var det samme problemet, ingen start i det heile tatt. 3.gangen i går, var det på grunn av at det har på nytt oppstått lekkasje i frambrems, denne gangen i kalipperen pluss at sykkelen starta etter halv times kicking! El.starten var og gåen så det er og eit irritasjonsproblem. Ein del andre småting er også tilfelle i denne saken.

 

I går ringte me til forhandler og han var meir opptatt av og beskylde meg for å først køyre sykkelen feil. så var det min skyld at eg ikkje klarte å starte den og så toppa han det heile med å bli småforbanna og forsvare seg sjølv.

 

Så da lurer eg på, korleis er det med saker der du har masse problem med ein sykkel(makter snart ikkje meir ) og det med å få tilbake penger/få ny sykkel..

 

Mvh

zaltmann aKa. Vegard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sannsynligvis at du har rett til å få gratis reprasjon. På andre ting gjelder også denne regelen: Når man har kjøpt noe nytt og det ikke virker etter reprasjon nummer 3, har du rett på et nytt tilsvarende produkt, eller pengene tilbake dersom du ønsker det. Men aner ikke om dette også gjelder kjøretøy. Vil ikke gi deg forhåpninger siden jeg ikke er noen spesialist på slikt, men du har kjøpt en sykkel, og den SKAL fungere!

 

Har du snakka med forbrukerrådet? De er til for å hjelpe deg i saker som dette ;-)

Lenke til kommentar
sannsynligvis at du har rett til å få gratis reprasjon. På andre ting gjelder også denne regelen: Når man har kjøpt noe nytt og det ikke virker etter reprasjon nummer 3, har du rett på et nytt tilsvarende produkt, eller pengene tilbake dersom du ønsker det. Men aner ikke om dette også gjelder kjøretøy. Vil ikke gi deg forhåpninger siden jeg ikke er noen spesialist på slikt, men du har kjøpt en sykkel, og den SKAL fungere!

 

Har du snakka med forbrukerrådet? De er til for å hjelpe deg i saker som dette ;-)

9537139[/snapback]

skal vurdere forbrukerrådet da han er rett og slett sur på meg og mamma :hrm:

 

Me var inne med sykkelen til han etter han var ferdig for dagen, han skulle sjå på sykkelen, men i dag ringte me og spørte om han hadde sett på den, han svarte med at han ikkje fant nøklene..2 dager etter levering...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...