Opticane Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har en kamerat som skal til Kina, og lurer på om jeg skal me han om å kjøpe med en 50mm 1,4, hvis de er billigere der enn i Norge. Hva tror dere prisen ligger på ca (hos respekterte forhandlere)? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Nå er dessverre vår Kina-ekspert Autodidact bortreist (til Kina?), så jeg aner ikke om det er noen her med slik kunnskap for tiden. Det er likevel en kompis av oss alle som bor i en nettleser nær deg, Google. Det finnes garantert nettsider til kinesiske butikker som er på engelsk, i alle fall forenklet kinesisk. Det er jo språk som alle kan forstå. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Her har du en prisguide for Singapore http://forums.clubsnap.org/showthread.php?t=151190. Har selv sjekket ut priser på den, og de viste seg å stemme veldig bra med de faktiske prisene i Singapore. Vet ikke om prisene er helt sammenlignbare i Singapore og Kina, men skulle tro at de var omtrent på samme nivå, eventuelt litt under. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Tusen takk, det var egentlig like greit med priser i Singapore, for det var der han kjøpte (har nå kjøpt) linsa. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tusen takk, det var egentlig like greit med priser i Singapore, for det var der han kjøpte (har nå kjøpt) linsa. 9537595[/snapback] For hvor mye? Lenke til kommentar
Michaelaf Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei Jeg kjøpte både kamera og en 50mm v/1.4 i Kina nå i sommer. Betalte 8000 for d200. 50mm´ern betalte jeg en tusenlapp for. Dvs du sparer 1500 kr (minus skatt). Dette var ferdigpruta priser da. Kjenner noen som bor der nede, så fikk en Kineser til å prute for meg. Er mulig at det kan være vanskeligere for en normann å få presset prisene helt ned. Uansett, tror du kan få spart en god del Lykke til da! Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Han gav 1500 for den i Singapore. Grei pris egentlig, drøye halve prisen av her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå