Gå til innhold

er emulatorer ulovelige?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The term abandonware is used to make copying software appear legitimate, in the case where the software is still under copyright protection.[2] Some companies actively defend their old copyright, such as WordPerfect and LucasArts. Some companies have released their old work into the public domain. Most companies have not made an active statement either way.

Linker og sider for hvordan man finner slikt er fjernet fra tråden.

Lenke til kommentar
Nice :!:  Har alltid lurt på hvor folk fant alle disse emulatorene. Litt nostalgisk spilletid for meg nå.

9524035[/snapback]

Jeg vil kanskje anbefale deg å ikke gjøre det. Jeg hadde også masse nostalgi knyttet til gamle spill og fikk derfor tak på en emulator.

Spillene holdt ikke akkurat mål, og jeg innså at jeg nok ble nok fascinert av litt andre ting for 15 år siden enn i dag. Jeg kutta ut emulatoren og valgte å leve med de gode minnene i stedet ;)

Lenke til kommentar
Nice :!:  Har alltid lurt på hvor folk fant alle disse emulatorene. Litt nostalgisk spilletid for meg nå.

9524035[/snapback]

Jeg vil kanskje anbefale deg å ikke gjøre det. Jeg hadde også masse nostalgi knyttet til gamle spill og fikk derfor tak på en emulator.

Spillene holdt ikke akkurat mål, og jeg innså at jeg nok ble nok fascinert av litt andre ting for 15 år siden enn i dag. Jeg kutta ut emulatoren og valgte å leve med de gode minnene i stedet ;)

9524139[/snapback]

Haha, jeg tar deg på ordet :p Holder meg til high-graphic, low-gameplay spill da. (Bare en spøk, don't 33t me.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...