Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utseende teller?, Spørsmål..Trenger svar..


Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 15 år og veier 73kg!

Jeg har noen kviser i ansiktet og det er bare 5 stk..

Men jeg lurer på om jeg har sjangs? vet dette spm har blitt spurt før..

Før da jeg gikk 1-6 kl så hadde jeg over 10 kjærester i alle de årene men når jeg flyttet fra byen og til "bondelandet" så har jeg ikke hadd kjæreste..

Går i 9ende nå og er alene.. har mange jentevenner jeg driver på klemmer på da

Fra 7-9 har jeg vært singel..

Tror dere jeg har noe sjangs på noen jenter?

Liker ei jente men hun er venninnen min og hun er sikkert redd for å ødelegge vennskapet..

Hvordan gå fram og hva skal jeg si om hun sier dette med vennskapet..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I en alder av 15 år er sannheten at utseende teller alt for mye. Spør jentene om de ville vært med en som ser helt jævlig ut.

 

Men jeg tror ikke du ser så ille ut som du skal ha det til, og dessuten sier alder/vekt meg veldig lite.

 

1-6. klasse-forhold er veldig useriøse og tullete, du kan ikke telle med dem nå.

 

Mange har ikke kjæreste før de er oppi 20-årene, men selvfølgelig har du sjanse på jentene om du kler deg ok og bryr deg litt om utseende, men om du har sjanse på jentene på skolen din er en annen sak. Kanskje du har et rykte på deg? Jeg har hørt på jenter her jeg bor, og de sitter og baksnakker alt og alle for den minste ting.

 

Det med venninnen din kommer an på hva hun synes om deg, og hva slags forhold dere har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har en god del kviser i fjeset og jeg bryr meg ikke stort om dem heller. Har overlevd med dem i litt over et år nå og ting blir lysere for hver dag som går.

 

Det å prate med ei jente er nemo-problemo, her nede er de i allefall ikke så ekstremt opptatt av utseende, guttene er det, jentene er litt mindre. I løpet av sommeren fikk jeg tålig mange nye venninner skal jeg si deg, til tross for kviser.

 

Utseende er bare en del av puslespillet. Personlighet, oppførsel osv spiller også ganske mye inn (jaja, samme gamle visa). Jeg er 15, folk tror jeg er 17. Vær deg selv og ikke bry deg så mye om kvisene når du er ute med folk :)

Lenke til kommentar

 

 

Hvet ikke hva du legger i det og ha dame, men for meg virker det kun som en status sak..

Jeg har dame, jeg er tøff.. Gi meg respekt ( noe slikt? inv_biggrin.gif )

9538881[/snapback]


Dette kommer helt an på hva du legger i det.

Noen vil kanskje bare ha dame for å kunne si at de har dame, men selv ville jeg gitt faen i hva andre mente så lenge jeg likte henne selv.

9539089[/snapback]


Det er jeg enig i wink.gif

Jeg synes bare problemet til trådsetter er litt pussig..

Han har jo garantert sjanse på noen, men det handler om forelskelse og kjærlighet fra to mennesker wink.gif Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Jeg har en god del kviser i fjeset og jeg bryr meg ikke stort om dem heller. Har overlevd med dem i litt over et år nå og ting blir lysere for hver dag som går.

 

Det å prate med ei jente er nemo-problemo, her nede er de i allefall ikke så ekstremt opptatt av utseende, guttene er det, jentene er litt mindre. I løpet av sommeren fikk jeg tålig mange nye venninner skal jeg si deg, til tross for kviser.

 

Utseende er bare en del av puslespillet. Personlighet, oppførsel osv spiller også ganske mye inn (jaja, samme gamle visa). Jeg er 15, folk tror jeg er 17. Vær deg selv og ikke bry deg så mye om kvisene når du er ute med folk :)

9522318[/snapback]

Vi går tydligvis ikke på samme skole... :tease:
Lenke til kommentar

Drit i damene!! -Bare bortkastet tid. Spill fotball og ha det gøy med kompisene. Damer snubler du over fra tid til annen uannsett.

 

Bruk heller den tiden du har foran deg til å ha det gøy med andre ting som trening/sport og ikke minst få deg en skikkelig utdanning.. Når du er 27 og har en skikkelig utdanning, fet betalt jobb og rå bil, kommer damene til å krype over deg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...