Calvinator Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny mus og har sett på logitech G9 og lurer på om den er noe tess. Jeg har overhodet ingen kunnskap om musematter så her er det bare å foreslå alt Budsjett på 800-1000 kr. Endret 4. oktober 2007 av Calvinator Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg bruker selv Razer Deathadder med QcK Steel, det er perfekt match! Aldri opplevd maken til så bra glid. Anbefaler deg det samme. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Jeg bruker selv Razer Deathadder med QcK Steel, det er perfekt match! Aldri opplevd maken til så bra glid. Anbefaler deg det samme. 9522666[/snapback] Jeg har hørt en del om at musene fra razer har en tendens til å henge seg opp og bare si takk for seg uten videre. Tror jeg går for G9, med mindre det kommer noe skikkelig fete saker i nærmeste framtid. Har sett på Steelpad 5L og jeg liker den ganske godt siden den er stiv og holder formen ordentlig. Noen andre musematter som jeg burde vurdere? Har ikke sett bort fra QcK matta altså Lenke til kommentar
hiper Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har selv deathadder og en mx518 mus, mattene jeg har er Qck heavy og Qpad ct. En perfekt compo tror jeg er Deathadder og Qck matta, det glir som musa skulle vært i lufta altså 0 motstand. Selv bruker jeg mx musa pga at jeg ikke klarer overgangen til lasermus Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 QcK er godt likt av folkene her skjønner jeg.. Blir kanskje en sånn da Men først så må en viss person bla opp litt penger for den musa jeg allerede har da. Og det skjer i morgen Lenke til kommentar
just_me Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) mx518 og QcK+ steel (den største) "rottematte" Endret 18. september 2007 av just_me Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Noen som har prøvd G9 sammen med Icemat? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har G9 og Icemat og det funker greit det, men det er lenge siden jeg har brukt noen annen musmatte så noen sammenligning kan jeg ikke gi. Selv syns jeg G9 er den beste musa på markedet nå pga. at mushjulet kan byttes mellom free-spin og hakkete (kommer ikke på et bedre ord for vanlig mushjul) bevegelse. Hakkete for bytting mellom våpen i FPS og free-spin for alt annet. Det er også veldig gjevt å kunne bytte mellom forskjellige profiler og DPI-settings innad i hver profil uten å måtte bruke noe programvare. Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvis jeg skulle kjøpt mus/matte nå, hadde det blitt G9 og 5L, helt klart. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 5L er den beste matta jeg har prøvd (selvom den blir litt slitt mot der du har håndleddet etter et par måneder hardcore gaming ). Av gamingmuser derimot har jeg kun prøvd kun G5 og G5 2007 edition. Der har G5 2007 edition rettet opp alle feilene til G5. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Var innom en kompis av meg og tok med musematta. Det var en Razer eXactmat med speed og controll. Han hadde en Icemat og med en gang han prøvde Razeren så spurte hen "Hvor mye skal du ha for den der?!?!". Selv elsker jeg den og synes det er DEN beste musematten. Selvom jeg ikke liker musene til Razer. Tror G9 er et godt valg. Må få prøvd den en gang. Men det er ganske stor flate å dra musa over så det blir ikke mye "løfting på¨musa" Lykke til med et godt valg! Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Microsoft Habu og Icemat 2! Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Selv saffa jeg meg steelpad 5L og er fornøyd med den. Bruker den med mx510 akkurat nå, men venter for øyeblikket til jeg får deathadder som forhåpentligvis blir en bra kombinasjon. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 G5 og Qpad<3 9522693[/snapback] Qpad? Low-sense? Mid-sense? High-Sense? Funker G5 godt sammen med Mid-sense? (Hørt at Low-sense matta er så stor..) Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Gå for eXactmat. Ja den er stor og prisen er litt stiv, men du kan velge hvilket underlag du vil ha istedenfor å ha flere forskjellige matter. https://prisguiden.no/product.php?productId=21081 PS det er ikke like stor skrift på den matta som jeg har i forhold til det som er vist på bildet. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg bruker mid sense den største av dem. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Low-sense matta er stor fordi hvis man bruker lav sense så trenger man litt større areal å bevege musa på, enn med hi-sense Lenke til kommentar
Marre-sama Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=328423 kjøpte nettopp denne og den er helt perfekt synes jeg, sitter som støpt i hånda. Gm4600 ftw! bruker den selv sammen med ice mat Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 I to år har jeg ment at Logitech MX518 er den beste musa man kan komme over. Men nå har jeg funnet en bedre. Logitech G5 2007 Edition. Har begge. Grunnen til at jeg ikke liker vanlig G5 er fordi den mangler en knapp. Den mangler "fremover-" knappen. men det har både MX518 og G5 2007 edition. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå