Gå til innhold

Hvilken mus og musematte? *LØST*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker selv Razer Deathadder med QcK Steel, det er perfekt match! Aldri opplevd maken til så bra glid. Anbefaler deg det samme.

9522666[/snapback]

Jeg har hørt en del om at musene fra razer har en tendens til å henge seg opp og bare si takk for seg uten videre. Tror jeg går for G9, med mindre det kommer noe skikkelig fete saker i nærmeste framtid.

Har sett på Steelpad 5L og jeg liker den ganske godt siden den er stiv og holder formen ordentlig. Noen andre musematter som jeg burde vurdere? Har ikke sett bort fra QcK matta altså ;)

Lenke til kommentar

Har G9 og Icemat og det funker greit det, men det er lenge siden jeg har brukt noen annen musmatte så noen sammenligning kan jeg ikke gi.

Selv syns jeg G9 er den beste musa på markedet nå pga. at mushjulet kan byttes mellom free-spin og hakkete (kommer ikke på et bedre ord for vanlig mushjul) bevegelse. Hakkete for bytting mellom våpen i FPS og free-spin for alt annet. Det er også veldig gjevt å kunne bytte mellom forskjellige profiler og DPI-settings innad i hver profil uten å måtte bruke noe programvare.

Lenke til kommentar

Var innom en kompis av meg og tok med musematta. Det var en Razer eXactmat med speed og controll. Han hadde en Icemat og med en gang han prøvde Razeren så spurte hen "Hvor mye skal du ha for den der?!?!".

Selv elsker jeg den og synes det er DEN beste musematten. Selvom jeg ikke liker musene til Razer. Tror G9 er et godt valg. Må få prøvd den en gang. Men det er ganske stor flate å dra musa over så det blir ikke mye "løfting på¨musa"

Lykke til med et godt valg!

Mvh Fat_Board

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...