Barry White Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hei! jeg kjøpte meg istid for et par dager siden og nå har jeg tenkt å rippe den....har prøvd et par programmer jeg ikke skjønner bæra av!! Dessuten har filmen blitt kalkulert til ca 3 GB Det jeg vil ha er Istid UTEN tekst men med norsk tale!! finnes det ikke et program der du kan velge dette og som ikke lager ei forbanna stor fil! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 åhhh!! bare si om det går eller ikke da Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 ja? what does that mean :o Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 http://doom9.org/gknot-main3.htm Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Du spør: åhhh!! bare si om det går eller ikke da Jeg svarer: Ja. Guider og proggies: www.doom9.org www.vcdhelp.com Hvorfor i alle dager du vil ha med norsk tale, forstår jeg ikke. Du er rar. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 gknot skjønte jeg ikke.....jeg skjønte åssen jeg skal rippen men ikke hvordan jeg skal velge språk, sub osv.... hjelp! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 okey...nå har jeg rippa filmen til VOB...uten norsk lyd eller tekst...hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 ser endelig ut til at ting ordner seg....Easydivx virker fett Lenke til kommentar
Azton Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 G-Not er virketlig bra .. jeg fikk meget bra kvalitet med det, i forhold til FLASK mpeg, men kansje jeg hadde feil innstillninger i FLASK Uansett.. g-not er meget bra - Azton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå