Gå til innhold

Ny Nokia , Nokia E51

ksvens1

Anbefalte innlegg

Eller bare holde inne * for å få på Bluetooth....

Skal vel vanskelig gjøres å parre mobilen med blåtann-headsettet kun ved hjelp av å trykke *.

Har nå ikke prøvd med headsett, men mot pcen er det jo bare å ha på blåtann på begge og en får kommunikasjon mellom de med evt å svare på et aksept spørsmål på mobilen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget er at ved oppkobling til blåtannheadsett første gang holder det ikke å bare ha blåtann aktivert på begge enhetene, man må sette igang parringsprossesen og det er nødvendigvis vanskelig å velge enhet fra en listen på et blåtann-headsett, dette må derfor velges fra liste på mobilen.

Forsto det slik at det var det det opprinnelige spørsmålet dreide seg om.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Digger denne jeg og! Hadde tenkt å ha GPS i min neste telefon, men kan jo bare bruke en Bluetooth GPS. Det som plager meg mest med min N73 er tykkelsen og tastene og E51 er jo i så måte den perfekte erstatning.

Noen som vet om man kan bruke minnekort på 8Gb i denne, på Nokias sider står det kun opp til 4Gb.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Det eneste jeg misliker med E51 er at den ikke lader når den er koblet til USB i pcen.

Men kjenner noen til en mulighet for å koble den til USB i pc for å lade den, er frykelig idiotisk når jeg sitter å surfer på min bærbare og må slutte med det for at E51 er tom for strøm mens det er mye igjen på den bærbare.....???

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det eneste jeg misliker med E51 er at den ikke lader når den er koblet til USB i pcen.

Men kjenner noen til en mulighet for å koble den til USB i pc for å lade den, er frykelig idiotisk når jeg sitter å surfer på min bærbare og må slutte med det for at E51 er tom for strøm mens det er mye igjen på den bærbare.....???

Vet ikke om du har funnet ut av det ennå, men denne kan jo brukes

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...