kazzoo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Eller bare holde inne * for å få på Bluetooth.... Skal vel vanskelig gjøres å parre mobilen med blåtann-headsettet kun ved hjelp av å trykke *. Har nå ikke prøvd med headsett, men mot pcen er det jo bare å ha på blåtann på begge og en får kommunikasjon mellom de med evt å svare på et aksept spørsmål på mobilen... Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Poenget er at ved oppkobling til blåtannheadsett første gang holder det ikke å bare ha blåtann aktivert på begge enhetene, man må sette igang parringsprossesen og det er nødvendigvis vanskelig å velge enhet fra en listen på et blåtann-headsett, dette må derfor velges fra liste på mobilen. Forsto det slik at det var det det opprinnelige spørsmålet dreide seg om. Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Finnes det en ENTER tast når en skal skrive mail? Får alt på en linje når jeg skriver og det ser litt rart ut. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Trykke tre ganger på 0 tastetn blir som en enter knapp, mulig det var to ganger, prøv Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 finnest det en knapp for å markere, istedenfor å gå inn via menyen hver gang en skal markere flere sanger foreks? Lenke til kommentar
groveg Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Digger denne jeg og! Hadde tenkt å ha GPS i min neste telefon, men kan jo bare bruke en Bluetooth GPS. Det som plager meg mest med min N73 er tykkelsen og tastene og E51 er jo i så måte den perfekte erstatning. Noen som vet om man kan bruke minnekort på 8Gb i denne, på Nokias sider står det kun opp til 4Gb. Lenke til kommentar
groveg Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Da har jeg også bestillt en Nokia E51 og som med alt annet nytt gleder jeg meg til å teste den ut. Jeg bestillte i tillegg en Bluetooth GPS, som virket helt genial! http://www.idedata.no/p.asp?ID=3284 Nå har jeg en liten,pen og hendig telefon med alt utstyr (til og med GPS ). Lenke til kommentar
>NightHawk< Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har hatt E51 i 3 uker nå og er godt fornøyd. Har også testet den med Nokia's bluetooth gps. Har mine beste anbefalinger. Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det eneste jeg misliker med E51 er at den ikke lader når den er koblet til USB i pcen. Men kjenner noen til en mulighet for å koble den til USB i pc for å lade den, er frykelig idiotisk når jeg sitter å surfer på min bærbare og må slutte med det for at E51 er tom for strøm mens det er mye igjen på den bærbare.....??? Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det eneste jeg misliker med E51 er at den ikke lader når den er koblet til USB i pcen. Men kjenner noen til en mulighet for å koble den til USB i pc for å lade den, er frykelig idiotisk når jeg sitter å surfer på min bærbare og må slutte med det for at E51 er tom for strøm mens det er mye igjen på den bærbare.....??? Vet ikke om du har funnet ut av det ennå, men denne kan jo brukes Lenke til kommentar
schlingy Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) slettet Endret 20. juli 2008 av schlingy Lenke til kommentar
MeFF Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Min viser Etternavn, Fornavn uansett. Du tenkte på vanlig meldingsinnboks, ikke mail? Lenke til kommentar
schlingy Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) slettet Endret 20. juli 2008 av schlingy Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Min viser Etternavn, Fornavn uansett. Du tenkte på vanlig meldingsinnboks, ikke mail? Samme her. Både SMS'er og MMS'er har navn på personen som sendte.. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har også bestilt meg en slik en, var på tide å bytte ut min gamle K750i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå