kazzoo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Noen som vet når denne er ventet ut i butikkene? Lenke til kommentar
MeFF Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Den er ute i enkelte butikker hvertfall. Her på sørlandet har jeg observert den i diverse expert og elkjøp butikker. Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 lurer på om den har flere alarmer enn en? har en 6288 nå s.40 å den har ikke det irriternde.. alle se har jo dette.. Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Bestilte min E51 hos CDON og fikk den i går! Superfornøyd så langt! Dette er mye mobil for pengene Lenke til kommentar
jolass Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har hatt E51 i nesten et par uker nå. Hadde E90 og så E65... denne er en perfekt sammensmelting av begge. E65 var dog en skuffelse på mange måter. E51 er ekstremt rask! Jeg er meget fornøyd, meget! Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har hatt E51 i nesten et par uker nå. Hadde E90 og så E65... denne er en perfekt sammensmelting av begge. E65 var dog en skuffelse på mange måter. E51 er ekstremt rask! Jeg er meget fornøyd, meget! da veit du vell om man kan ha flere enn en klokke alarm da? sånn at den ene alarmen ringer kl 9 mandag og den andre ringer kl 7 tirsdag osv..? Lenke til kommentar
__Lars__ Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Vekkerklokka er bra. Man kan legge inn flere forskjellige tidspunkt og de kan repeteres hver uke, hver dag og hver arbeidsdag. Fungerer egentlig ganske likt som kalenderen. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Veldig fin og god mobil. Men andre enn jeg som synes volumet for mp3 sanger er litt lav? Spesielt mht. headsettet`? Noe jeg kan gjøre for dette ? Lenke til kommentar
binders Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Kjøpte meg E-51 her om dagen. Dette er den i Silver eller blank utførelse. Det virker som jeg har et problem her, og det er at lyset på tastene blir borte kommer og går liksom. Er det noen flere som har opplevd dette. Ellers så virker mob som bare det. Men veldig irriterende at lyset på tastene forsvinner. Noen som har peil her eller er det bare og levere denne inn og evt få en ny. Mob er kun 3 dager gammel. binders Endret 22. desember 2007 av binders Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Det er lyssensor i den tenker jeg som på fler av nokia sine mobiler, dvs den skrur seg på om det er mørkt i rommet osv. Tror man kan skru av den funksjonen, men ikke sikker Lenke til kommentar
binders Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei. Jo takk for det, det du skriver at det er en lyssensor i mob er helt korrekt dermed er saken løst . Mob fungerer helt perfekt den. Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hvordan funker mail med en E51? Mot en exchange server? Bruker outlock... Edit: Er den mulig å synkronisere mot kalenderen i outlook? Er det mulig å synkronisere kontakter fra outlook? Endret 3. januar 2008 av kazzoo Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 JA! Fungerer utmerket mot Exchange server. Jeg synker kalender, e-post og kontakter mot jobbens server. Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 JA!Fungerer utmerket mot Exchange server. Jeg synker kalender, e-post og kontakter mot jobbens server. Takk for svaret! Bare en ting til jeg lurer på, funker T9 ordboken når en skal skrive mail o.l? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 T9 fungerer overalt hvor jeg har testet så langt... Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 denne telefonen er billig da kun 2.500 kr på elprice.. skulle ønske jeg hadde penger.. Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 denne telefonen er billig da kun 2.500 kr på elprice.. skulle ønske jeg hadde penger.. Er det noen andre som synes batteridekselet virker litt løst? Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 var litt løst hos meg også, men virker som det "setter" seg etterhvert.. Viss det er irriterende løst kan du lure noe lite papir under eller noe.. heh:) Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 denne telefonen er billig da kun 2.500 kr på elprice.. skulle ønske jeg hadde penger.. Er det noen andre som synes batteridekselet virker litt løst? Fikk ikke festet det ordentlig første gangenen og da følte jeg det var litt løst, men etter å ha trykket det ned litt når jeg satte det på sitter det nå som et skudd!! Lenke til kommentar
Comnett Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Hei, Har en E51, men er ikke fornøyd med lydkvaliteten. Opplever en skurelyd i høytaleren ved samtaler. Noen andre som har vært borti dette? Endret 22. januar 2008 av mobi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå