Gå til innhold

Ny Nokia , Nokia E51


ksvens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hatt E51 i nesten et par uker nå. Hadde E90 og så E65... denne er en perfekt sammensmelting av begge. E65 var dog en skuffelse på mange måter. E51 er ekstremt rask! Jeg er meget fornøyd, meget!

 

da veit du vell om man kan ha flere enn en klokke alarm da? sånn at den ene alarmen ringer kl 9 mandag og den andre ringer kl 7 tirsdag osv..?

Lenke til kommentar

Kjøpte meg E-51 her om dagen. Dette er den i Silver eller blank utførelse. Det virker som jeg har et problem her, og det er at lyset på tastene blir borte kommer og går liksom. Er det noen flere som har opplevd dette.

Ellers så virker mob som bare det. Men veldig irriterende at lyset på tastene forsvinner.

Noen som har peil her eller er det bare og levere denne inn og evt få en ny. Mob er kun 3 dager gammel.

binders

Endret av binders
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
denne telefonen er billig da kun 2.500 kr på elprice.. skulle ønske jeg hadde penger..

 

Er det noen andre som synes batteridekselet virker litt løst?

 

Fikk ikke festet det ordentlig første gangenen og da følte jeg det var litt løst, men etter å ha trykket det ned litt når jeg satte det på sitter det nå som et skudd!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...